מינויים

טלטלה בחברת כרטיסי האשראי MAX: המנכ"ל עוזב אחרי 8 שנים

למרות האתגרים בשוק, מקס הציגה ביצועים פיננסיים איתנים, עם רווח נקי של כ-140 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2024, אך כעת רון פאינרו עוזב את התפקיד הבכיר בחברה כדי לעבור לקבוצת מאיר שם ישמש גם כן מנכ"ל
מערכת ice | 
רון פאינרו מנכ (צילום הדר דולן, shutterstock)
רון פאינרו מסיים את תפקידו כמנכ"ל חברת כרטיסי האשראי מקס לאחר שמונה שנים מוצלחות בתפקיד. תחת הנהגתו, מקס התפתחה למובילה בתחום האשראי הצרכני בישראל, עם תיק אשראי של כ-10 מיליארד שקל. החברה עברה תהפוכות בעלות משמעותיות, מבנק לאומי דרך קרן ההשקעות ורבורג פינקוס ועד לבעלות הנוכחית של כלל ביטוח, תוך שמירה על יציבות ורווחיות.
למרות האתגרים בשוק, מקס הציגה ביצועים פיננסיים איתנים, עם רווח נקי של כ-140 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2024. אמנם חלה ירידה קלה של 3.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אך זאת על רקע תנאי שוק מאתגרים. הצלחתה של החברה תחת הנהגת פאינרו מדגישה את יכולותיו הניהוליות ואת הפוטנציאל שראו בו בעלי קבוצת מאיר.

פאינרו עובר לתפקיד מנכ"ל קבוצת מאיר, חברה פרטית בשליטת משפחות שחר וקז, בשותפות עם חברות הביטוח הפניקס וכלל. קבוצת מאיר, ששוויה מוערך במיליארדי שקלים, פעילה במגוון תחומים כולל רכב, נדל"ן, תשתיות וקמעונות. המעבר מעיד על הערכה גבוהה ליכולותיו של פאינרו בניהול חברות מורכבות ורב-תחומיות.
עם עזיבתו של פאינרו, מקס ניצבת בפני בחירת מנכ"ל חדש, כאשר שני המועמדים המובילים הם מנהלים בכירים מתוך החברה: שגית דותן, סמנכ"לית לקוחות פרטיים, וטל כהן, סמנכ"ל לקוחות עסקיים. בחירה זו מדגישה את חשיבות ההמשכיות והניסיון הפנימי בחברה, תוך שמירה על הידע והמומחיות שנצברו לאורך השנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה