מינויים

המכון הישראלי לעיתונות ולתקשורת במינוי מסקרן: זו המנכ"לית החדשה

המכון הישראלי לעיתונאות ותקשורת, הודיע על מינוייה של אדר זאבי גרין לתפקיד מנכ"לית המכון. נשיאת המכון השופטת בדימוס דליה דורנר, ברכה: "בטוחה כי ניסיונה העשיר של אדר זאבי יוביל את המכון הישראלי לתקשורת ולעיתונות לדרכים חדשות ולהישגים נוספים"
מערכת ice | 
אדר זאבי גרין (צילום יחצ)
המכון הישראלי לעיתונות ולתקשורת הודיע היום (שני), על מינויה של אדר זאבי גרין למנכ"לית המכון. זאבי, עורכת דין, עורכת ומתרגמת שבעברה עבדה במערכת של עיתון "הארץ" ובהוצאת כתר, מחליפה את תמי ליטני, אשר סיימה את כהונתה ותישאר במכון כחברת הוועד המנהל.
המכון הישראלי לעיתונות ולתקשורת פועל לקידום עיתונות חופשית ואחראית ולצריכה מושכלת של תקשורת בקרב בני נוער. כמו כן, המכון מעניק פרס שנתי בגובה 50,000 שקל לעיתונאים ואנשי תקשורת, אשר בלטו בעבודתם ופועלם בתחום.
מבין זוכי הפרס לשנת 2023 נמנו: העיתונאית  לי נעים מערוץ 12, כתב רשת 13 יוסי אלי, הגר שיזף מעיתון "הארץ" ורועי עידן ז"ל, צלם Ynet וקבוצת "ידיעות אחרונות", שנרצח בבוקר השבעה באוקטובר לאחר ששלח צילומים ראשונים מן המתקפה על ביתו בכפר עזה.
השופטת בדימוס דליה דורנר נשיאת המכון, מסרה: "אני מודה לתמי ליטני, המנכ"לית היוצאת, על עבודתה המעולה ושמחה על הסכמתה להמשיך ולתרום למכון בוועד המנהל. אני בטוחה כי ניסיונה העשיר של אדר זאבי ואישיותה הנמרצת והיזמית יובילו את המכון הישראלי לתקשורת ולעיתונות לדרכים חדשות ולהישגים נוספים".
אדר זאבי גרין, התייחסה למינוי ואמרה כי: "אני גאה לקבל על עצמי את התפקיד, כדי לסייע לממש את חזונו של המכון הישראלי לעיתונות ולתקשורת לקידום עיתונות מצוינת וחינוך לצריכה מושכלת של תקשורת".
תמי ליטני המנכ"לית היוצאת, ברכה את אדר זאבי והביעה את בטחונה כי בניהולה תורחב פעילות המכון בקרב בני נוער, פעילות שחשיבותה לעיצובו של צעיר חושב וביקורתי הכרחית, בימים אלה, יותר מתמיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה