מינויים

בנק דיסקונט נפרד: זה הבכיר שהודיע על סיום תפקידו

ד"ר ניר ימין, ראש אגף ייעוץ משפטי ורגולציה בבנק דיסקונט, אחד הבכירים בחטיבה לאחר היועצת המשפטית הדר ברין וייס, הודיע על סיום תפקידו בבנק לאחר כהונה של כשלוש שנים בתפקיד. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  1
בנק דיסקונט (צילום Magma Images)
חטיבת המשפט של בנק דיסקונט עוברת שינויים: לאחר שבמרץ האחרון מינה המנכ"ל הנכנס אבי לוי, את הדר ברין וייס לסמנכ"לית וראשת חטיבת הייעוץ המשפטי של דיסקונט, עתה עזיבה ראשונה של בכיר בחטיבה.
ד"ר ניר ימין, שמונה לפני כשלוש שנים לתפקיד ראש אגף ייעוץ משפטי ורגולציה, הודיע היום (רביעי) על סיום תפקידו ועזיבתו את הבנק. ימין נחשב לבכיר בחטיבת המשפט של הבנק, ומכהן כראש אגף, יחד עם עוד שני מנהלי אגפים תחת ראשת החטיבה הדר ברין וייס.
לפני הגעתו לחטיבת המשפט של בנק דיסקונט, שימש ד"ר ימין בתפקיד דומה בכאל במשך 4 שנים. לפני כן היה ברשות התחרות במשך 3 שנים. את דרכו בענף הבנקאות החל בכלל בבנק לאומי כאשר שימש במערך הייעוץ המשפטי של הבנק. ד"ר ימין בעל תואר במשפטים באוניברסיטת תל אביב, תואר שני במשפט וכלכלה, ובעל תואר שלישי מהאוני' העברית בירושלים.
עזיבתו מגיעה לאחר שהשבוע הודיע על סיום תפקידו גם עדי ציבר, מנהל אגף נכסים ובינוי ומנכ"ל דיסקונט ליסינג, שהודיע על סיום תפקידו לאחר תקופה של 18 שנה בבנק דיסקונט.
כזכור, חשפנו ב-ice כי מנכ"ל בנק דיסקונט לשעבר, אורי לוין, ראיין למשרה נחשקת, דמות בכירה מהבנק שהחלה במגעים ראשונים על האפשרות לעבור למנכ"ל לשעבר. אותה דמות בכירה הינה אחת מכמה מועמדים למשרה, והג'וב עוד לא נחתם סופית. בכך, תהיה אותה דמות בכירה, הטאלנט הראשון ש-"יגנוב" אורי לוין למנכ"ל החדש של דיסקונט אבי לוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה
    שיר 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש יקר ומוכשר. בהצלחה
    סגור