מינויים

דרמה ברשות השנייה: זה המועמד של קרעי ששמו נחשף לראשונה

שבעה מועמדים הגיעו "לקו הגמר" אצל שר התקשורת לכהונת יו"ר הרשות השנייה הקבוע, כאשר קרעי החל סבב התייעצויות שני לגביהם. שישה מהם פורסמו היום בכלי התקשורת - אך זה השם שהוסתר עד כה | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
שר התקשורת שלמה קרעי, שהדף את הביקורות נגד מינויה הזמני של ד"ר אודליה מינס המוערכת ליו"ר הרשות השנייה, מתכונן לקראת המינוי הקבוע בתום שלושת החודשים. על הפרק: שבעה מועמדים שהגיעו לקו הגמר מבחינת שר התקשורת, על אף שיש לציין שגם הצגת המועמדים אינה אומרת דבר על זהות המועמד הסופי אותו יבחר.
במכתב ששלח קרעי היום (שלישי) לקראת סבב ההתייעצויות השני לבחירת המועמדים לכהונה ליושב ראש מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, עלו שמות שבעה מועמדים אפשריים, אך רק שישה מהם פורסמו בכלי התקשורת השונים.
ואלה השמות שפורסמו היום בכלי התקשורת השונים, בפרסום ראשון של עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים: לפי הפרסום, המועמדים הם: היו"ר הזמנית שחשפנו ב-ice לראשונה: ד"ר אודליה מינס, חברת מועצה ותיקה ומשפטנית מוערכת. זיו מאור, שדר ברדיו גלי ישראל, איש פורום קהלת. אבי שמידט, לשעבר מנכ״ל ערוץ 20. אילן תמיר, לשעבר ראש החוג לתקשורת באוניברסיטת אריאל. אלעד מלכא, איש פורום קהלת, שהתמודד בעבר גם על משרת מנכ"ל משרד התקשורת, ומרדכי מרדכי, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת בתקופת השר אריאל אטיאס. 
שר התקשורת ביקש את התייחסות היועצים לא יאוחר מב' אלול ה-5 בספטמבר. לדבריו, אותם מועמדים הגיעו "לאחר בחינת מכלול ההמלצות שהתקבלו מהארגונים אליהם פניתי בעניין המינוי".
אולם המועמד השביעי שנסתר מהדיווחים, הוא: אורן ירמיהו - מבקר עיריית קריית שמונה והממונה על תלונות הציבור, וחבר הנהלת איגוד מבקרי הרשויות המקומיות.
כאמור, שר התקשורת הדגיש במכתבו כי הוא מציג את שבעת המועמדים, שלדבריו מתוכם יבחר מועמד אחד שאותו ימליץ לממשלה כי יכהן כיושב ראש המועצה לרשות השנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה