מינויים

קבוצת רם אדרת מתחדשת: הכירו את הבכיר החדש בהנהלה

קבוצת רם אדרת, אחד השמות הגדולים בתעשיית הנדל"ן בישראל, מכריזה על מינוי של בכיר חדש לשורות החברה. דניאל רוקח ימונה לתפקיד סמנכ"ל כספים בקבוצה. רוקח:" אני מודה להנהלת רם אדרת על האמון"

מערכת ice | 
דניאל רוקח (צילום רונן אקרמן)
קבוצת רם אדרת, אחת מקבוצות ההנדסה והבניה הוותיקות במשק, מורכבת ממספר חברות המתמחות בייזום, תכנון וביצוע של פרויקטים מורכבים בתחום הנדל"ן וההנדסה האזרחית. הקבוצה, הכריזה על מינוי של דניאל רוקח, לתפקיד לסמנכ"ל כספים בקבוצה.
רוקח, הוא רואה חשבון בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במקרקעין מהטכניון. במהלך העשור האחרון, הוא שימש בתפקידי ניהול כספים וחשבונאות בחברות מובילות. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל כספים בקרן הנדל"ן תימורה ולפני כן שימש כמנהל כספים וחשב בקבוצת תדהר.
בשנת 2022, חברת הביטוח מנורה נכנסה כשותפה בחברה, בשנת 2023 החברה ביצעה גיוס ראשון של אג"ח בבורסה של תל אביב ובשבוע שעברה השלימה החברה גיוס מוצלח של סדרה חדשה בהיקף של 60 מיליון שקל. בשנים האחרונות קבוצת רם אדרת הגדילה את פעילותה וכיום היא מחזיקה בכ-3,700 יח"ד בתהליכי תכנון, שיווק וביצוע. 
לדברי דורון נמרוד, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת רם אדרת: "דניאל רוקח צבר ניסיון עשיר בניהול כספים בחברות נדל"ן ובעבודה עם שוק ההון, ואנו בטוחים כי ניסיונו יסייע לנו בקידום מטרותיה הכלכליות של קבוצת רם אדרת".
דניאל רוקח, התייחס לתפקיד החדש אליו הוא נכנס וציין כי: "אני מודה להנהלת רם אדרת על האמון ושמח להצטרף לאחת מחברות הנדל"ן המובילות והצומחות בענף הבנייה הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה