מינויים

מגישת ערוץ 14 עוזבת בכעס: "הותקפתי על עבודתי בערוץ"

פרסום ראשון: המגישה שני בן יעיש שמוראק עוזבת את ערוץ 14: ״מעולם לא שאלו אותי בערוץ למי הצבעתי בבחירות או מה הדעה הפוליטית שלי"
כפיר אדר |  4
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
שינוי נוסף בערוץ 14. מגישת הטלוויזיה הצעירה של ערוץ 14, שני בן יעיש שמוראק, הודיעה בסוף השבוע האחרון על סיום עבודתה בערוץ לאחר כ-3 שנים בלבד בערוץ, ממש מהרגע ששינה את שמו מאפיק 20, כך נודע הערב (ראשון) ל-ice לראשונה. 
בן יעיש שמוראק הגישה את תכניות  הנדל״ן והצרכנות ״עכשיו נדל״ן״ ו״חשבון פתוח״ בערוץ 14 ומאז פרוץ המלחמה לקחה חלק גם במשדרי החדשות והאקטואליה, כתבות מגזין במהדורה המרכזית ותכנית קבועה בימי שישי שמביאה לצופים בבית סיפורים אישיים ויוזמות מרגשות בתקופת מלחמת חרבות ברזל.

בעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר שני בנדל"ן הפכה בשנים האחרונות למשפיענית רשת חזקה בתחום הלייף סטייל והתיירות  עם מעל 70k עוקבים וקהילה גדולה של משפחות שמטיילות בעקבותיה בארץ ובעולם. 
היא אמרה עם עזיבתה: ״אני מודה לעכשיו 14 על תקופה יפה ומתרגשת לקראת האתגרים הגדולים הבאים.  לאורך הדרך נשאלתי לא מעט על העבודה בערוץ שנחשב למסורתי ימני,  מבחינתי זה היה מקום עבודה מקצועי ומכבד ומעולם לא שאלו אותי בערוץ למי הצבעתי בבחירות או מה הדעה הפוליטית שלי. אני נשארת בתקשורת אבל לא לוקחת צד פוליטי,  אני יהודיה חילונית ומאמינה".
עוד הסבירה: "אני באמת מרגישה שאני בשיא הקריירה שלי בעיקר בגלל שהגעתי למקום שבו אני נהנית מהעבודה ויכולה להחליט מה מתאים לי ומה פחות. לצד תפקידי ההגשה, בתקופה האחרונה אני מתחזקת עמוד אינסטגרם עם קהילה גדולה של עוקבים ומשפחות מסורות  אבל אני מודה שיש גם רגעי משבר. לא פעם מצאתי את עצמי מותקפת על עבודתי בערוץ ואפילו איבדתי קמפיינים ברשתות החברתיות ממשרדי פרסום שעובדים איתי באופן קבוע שטענו שעצם היותי שכירה בערוץ  14 הביאה לפסילה של קמפיין  איתי על הסף״, זה עצוב אבל זאת המציאות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חמןדה
    שר 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני חבל שנכנעת לבריוונים שמחרימים אותך נתת להם סיפוק בעזיבתך
    סגור
  • 2.
    מגישה מצוינת חבל שעזבה (ל"ת)
    סיגלית 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מקסימה
    אסף 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקסימה,מאוד אנושית ומקצוענית.
    סגור
  • מגישה מעולה ומקצועית (ל"ת)
    לאה 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור