מינויים

מנכ"ל חדש לסוכנות היהודית: זה השינויים בצמרת הארגון

הסוכנות היהודית מכריזה: לאחר שיו"ר הסוכנות היהודית אמירה אהרונוביץ' הכריזה לאחר כהונה של 6 שנים על כוונתה לסיים את כהונתה, כעת הסוכנות חושפת את זהותו של מי שיחליף אותה. יהודה סטון שכיהן עד כה בשורה של תפקידי מפתח בסוכנות
מערכת ice | 
יהודה סטון (צילום דודי סלאם זוג הפקות)
יהודה סטון, נבחר למנכ״ל הסוכנות היהודית ע"י ועדת מינויים בראשותו של יו"ר הסוכנות היהודית, אלוף (מיל׳) דורון אלמוג. הוא יחליף את אמירה אהרונוביץ' שכיהנה בתפקיד בשש השנים האחרונות. סטון יכנס לתפקיד באוקטובר הקרוב.
יהודה סטון מילא שורה של תפקידים בכירים בסוכנות היהודית, וכעת מכהן כסמנכ"ל תוכניות ותפעול של הסוכנות היהודית (COO) המנהל את פעילותה הגלובלית ב-66 מדינות. לאורך 16 השנים האחרונות כיהן סטון בשורה ארוכה של תפקידי מטה ושטח בארגון, בהם מנהל יחידת השליחות. 
סטון הוא בעל תואר שני בלימודי ישראל עם התמחות ביהדות ארה"ב מאוניברסיטת חיפה ובעל תואר ראשון במשאבי אנוש וניהול מהמכללה למינהל. סטון יחליף בתפקיד את אמירה אהרונוביץ' בתום קדנציה בת 6 שנים כמנכ"לית ולאחר 30 שנות פעילות בסוכנות היהודית.
במהלך תקופה זו, כיהנה אהרונוביץ' במגוון של תפקידים בסוכנות היהודית מול היו"ר דאז וכבוד נשיא המדינה כיום – מר יצחק הרצוג, מול יו"ר הצ"ע מר יעקב חגואל וכיום - עם היו"ר, האלוף (במיל') דורון אלמוג ויו"ר חבר הנאמנים מר מארק וילף.
יו"ר הסוכנות היהודית, אלוף (מיל׳) דורון אלמוג, התייחס למינוי ואמר: ״אני מודה לאמירה אהרונוביץ׳ על הובלת הסוכנות היהודית בתקופות מאתגרות ומשברים עולמיים מתוך מחויבות, מקצועיות ואמונה יוצאת דופן. החותם שהשאירה בפועלה לא יסולא בפז ויוסיף ויפעם בשורות הסוכנות היהודית לעד. בטוחני שניסיונו הרב של יהודה סטון במסגרת פעילות הארגון, ישרת אותו גם בתפקיד הנוכחי".
אלמוג, המשיך בדבריו ומסר: "אני סמוך ובטוח שימשיך להוביל את עשיית הארגון במקצועיות ובמסירות רבה. בימים אלה תפקידה של הסוכנות היהודית מתחדד למול המציאות המורכבת בה אנו מצויים. יחד עם שותפינו בהסתדרות הציונית העולמית, הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה וקרן היסוד, נוסיף ונפעל לשיקומה ובנייתה של מדינת ישראל, להבאת עשרות אלפי עולים לחיזוקה של החברה והמדינה, לחיבור של כל קהילות ויהודי העולם זה לזה ולישראל למען עתיד משגשג ומלוכד של העם היהודי כולו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה