מינויים

חברת ג'ייפרוג במינוי חדש לדירקטוריון: "ערך משמעותי למסלול הצמיחה"

חברת התוכנה הישראלית ג'ייפרוג מינתה את לואיס פליפה ויסוסו, CFO של חברת יוניטי לחבר דירקטוריון ולצוות ועדת הביקורת שלה. המנכ"ל שלומי בן חיים: "נרגשים לקראת הצטרפותו של לואיס לדירקטוריון החברה ולוועדת הביקורת שלנו". לואיס מכהן כיום כ-CFO של חברת יוניטי, העומדת מאחורי פלטפורמה לפיתוח משחקי מחשב
מערכת ice | 
שלומי בן חיים (צילום Jfrog)
חברת התוכנה הישראלית ג'ייפרוג מינתה את לואיס פליפה ויסוסו, CFO של חברת יוניטי לחבר דירקטוריון ולצוות ועדת הביקורת שלה. ויסוסו מביא איתו ניסיון עתיר שנים בתפקידי הנהלה בכירים בחברות התוכנה המובילות בעולם כולל אמאזון, סיסקו, ופאלו אלטו נטוורקס לצד תפקידי דירקטוריון שונים בעולמות הענן והסייבר-סקיוירטי כמו גם הבנה עמוקה של תהליכי צמיחה בשווקי ה-DevOps, DevSecOps וה-AI/MLOps.
שלומי בן חיים, מנכ"ל ג'ייפרוג, התייחס למינוי ואמר "אנחנו נרגשים לקראת הצטרפותו של לואיס לדירקטוריון החברה ולוועדת הביקורת שלנו. הניסיון העשיר של לואיס כסמנכ"ל כספים ומנהל בכיר בחברות תוכנה גלובליות מביא ערך משמעותי למסלול הצמיחה של ג'ייפרוג".

לואיס פיליפה ויסוסו (צילום: JFrog)
לואיס מכהן כיום כ-CFO של חברת יוניטי, היוצרים של פלטפורמה לפיתוח משחקי מחשב, פורצי דרך בפיתוח משחקי וידאו בתלת מימד. יוניטי משרתת מיליוני מפתחים בעולם. בעבר, כיהן לואיס כCFO ומנהל בכיר בחברות ציבוריות נוספות כמו פאלו אלטו נטוורקס, אמאזון שירותי ענן (AWS) וסיסקו. ללואיס תואר ראשון מאוניברסיטת טכנולוגיקו שבמקסיקו.
במקביל לתפקידו ביוניטי, כיהן לואיס ויסוסו בדירקטוריון של חברת ספלאנק, חברה ציבורית המספקת פתרונות פלטפורמה עבור אבטחת מידע והרשאות אשר נרכשה לאחרונה על ידי סיסקו. לואיס  מביא עימו ניסיון בינלאומי עשיר בעולמות הכספים, שצבר במשך השנים בעת עבודתו בחברות גלובליות באמריקה הלטינית, אירופה וארצות הברית.
"אני מתרשם מאוד מהחזון של ג'ייפרוג להגi על שרשרת אספקת התוכנה", אמר לואיס. "אני מאמין בצמיחה של ענף ה-DevOps ויכולותיה של ג׳ייפרוג להציב את הסטנדרט בעולם הפיתוח עבור מפתחי תוכנה, מדעני נתונים ומומחי אבטחת מידע. אני גאה להצטרף לחברי הדירקטוריון של ג׳ייפרוג ומצפה לעבוד עם שלומי ועם יתר חברי ההנהלה והדירקטוריון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה