מינויים

המכון המוביל מודיע: זו הפרופסורית שתמשמש בתור המנכ"לית החדשה

מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל אחראי לשורה של מחקרים בנושאים חברתיים בישראל. מה-1 באוגוסט צפויה לעמוד בראשו מיכל גרינשטיין-וויס. עבודתה מתמקדת בתחום הבריאות והניידות הכלכלית אצל משפחות עם הכנסה נמוכה והיא הייתה מרכזית ביישום התכנית של "חיסכון לכל ילד"
מערכת ice | 
מיכל גרינשטיין-ווייס (צילום קרדיט Washington university)
מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל ידוע כמי שמפרסם מחקרים חברתיים ישומיים בנושאים שונים. המכון הודיע היום (ראשון) על מינוייה של פרופסור מיכל גרינשטיין-ווייס לתפקיד המנכ"לית. גרינשטיין-ווייס צפויה להתחיל את תפקידה ב-1 באוגוסט. גרינשטיין-וויס הייתה פרופסורית בכירה באוניברסיטת וושינגטון בסנט לואיס, מנהלת ומייסדת המכון למדיניות חברתיות באוניברסיטה וכן הקימה מרכז לקידום נושא הבריאות.
בנוסף לכך, היא עמיתה בכירה במכון למחקר ומדיניות ציבורית ברוקינגס, בוושינגטון. עבודתה מתמקדמת בתחום שיפור הבריאות וניידות כלכלית וחברתית באוכלוסיות פגיעות, עם התמקדות במשפחות ומשקי בית בעלות הכנסה נמוכה. היא הייתה שותפה מרכזית ביצירת התוכנית "חיסכון לכל ילד" בישראל
"אני מרגישה כבוד והערכה על ההזדמנות להוביל את מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל, אני מאוד מתרגשת לעבוד עם הצוות המצוין של המכון וליצור השפעה חיובית על האוכלוסייה בישראל באמצעות מחקר יישומי ומדיניות", מסרה בעקבות ההודעה על המינוי. מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל נוסד בשנת 1974 בישראל, הוא חוקר אתגרים חברתיים על מנת לעצב מדיניות, לייעץ לתוכניות ולשפר שירותים. הוא הוקם בשותפות עם ארגון הג'וינט, ממשלת ישראל, וקרן דיוויד ואינז מאיירס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה