מינויים

מינוי חדש בצמרת רשות החדשנות: זוהי סמנכ"לית המדיניות החדשה

רשות החדשנות מכריזה על מינוי של בכירה חדשה כאשר יעל מזוז הרפז תאייש מעתה את תפקיד סמנכ"לית מדיניות בארגון. מזוז הרפז, הודתה על המינוי ומסרה: מודה על ההזדמנות שניתנה לי להמשיך ולהוביל לקידום חדשנות"
מערכת ice | 
דרור בין רשות החדשנות (צילום חנה טייב)
רשות החדשנות מכריזה על מינויה של יעל מזוז הרפז לתפקיד סמנכ"לית מדיניות ברשות. מזוז הרפז, מביאה עמה רקע עשיר וניסיון רב, מהמגזר העסקי והממשלתי כאחד, בניהול ובפיתוח מדיניות ואסטרטגיה בתחומים מגוונים, כולל ביוטכנולוגיה, דיגיטל ותעסוקה.
בין תפקידיה הקודמים שימשה מזוז הרפז, כסגנית נשיא לאופרציה ב-Ukko, סטרטאפ ביוטק ישראלי-אמריקאי, ובמסגרת תפקידה בחברה היא הובילה את ניהול הפרויקטים המרכזיים של החברה וכן את תהליכי האופרציה לטובת ביצוע ניסויים קליניים בבני אדם.
כמו כן, מזוז הרפז שימשה גם כסגנית לכלכלה ויישום במטה ישראל דיגיטלית, שם הייתה אחראית על בניית וניהול תקציב של כחצי מיליארד שקל ועל הובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית של השירותים הממשלתיים בעולמות הבריאות, הפיננסים, המשפט ועוד.
בנוסף, שימשה כראש מטה הממונה על זרוע העבודה, תפקיד שכלל אחריות על הובלת רפורמות ותהליכים חוצי משרד ותכנון וניהול התקציב, וכן ריכזה את הוועדה הציבורית לקידום מדיניות התעסוקה לשנת 2030.
מנכ"ל רשות החדשנות, דרור בין, בירך את יעל על מינויה ואמר: "אנו גאים ושמחים לקבל את יעל לשורות הנהלת רשות החדשנות. ניסיונה המקצועי הרב והידע שהיא מביאה עימה יתרמו רבות לפעילות רשות החדשנות ולקידום האסטרטגיה והמדיניות שלנו. יעל מצטרפת אלינו בזמן משמעותי להייטק הישראלי ואנו בטוחים שהיא תסייע לרשות בהשגת מטרותיה לחיזוק תעשיית ההייטק הישראלי".

יעל מזוז הרפז, צילום: בר שניר
יעל מזוז הרפז, הודתה על המינוי וציינה כי: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לרשות החדשנות, וממנה להמשיך ולהוביל לקידום חדשנות וליצירת השפעה חיובית על הכלכלה ועל החברה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה