השוק

עסקת המכירה של WIZ לגוגל תטלטל את השוק? "ערך מוסף רב"

מנכ"ל רשות החדשנות טוען: "מכירת WIZ לגוגל, ככל שתצא לפועל, מהווה אחד מהאירועים המשמעותיים והמרשימים ביותר בהייטק הישראלי בשנים האחרונות, ומדגישה את הפוטנציאל הכלכלי והטכנולוגי הטמון בישראל. WIZ, שהוקמה וצמחה כאן, מייצגת את האיכות והכישרון הייחודי של ההון האנושי שמרכיב את האקוסיסטם הישראלי"
מערכת ice | 
אסף רפפורט WIZ (צילום אינסטגרם/ רן דנקר, פלאש 90/ יונתן זינדל, הדס פרוש, נתנאל טוביאס)
עסקת המכירה של WIZ בראשות אסף רפפורט לגוגל העולמית, בעסקה המוערכת בכ-23 מיליארד דולר, סכום חסר תקדים בעולם העסקים הישראלי, מסעירה את כל המשק המקומי ודרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות כבר רואה את הבאות.
בין הסביר: "מכירת WIZ לגוגל, ככל שתצא לפועל, מהווה אחד מהאירועים המשמעותיים והמרשימים ביותר בהייטק הישראלי בשנים האחרונות, ומדגישה את הפוטנציאל הכלכלי והטכנולוגי הטמון בישראל. WIZ, שהוקמה וצמחה כאן, מייצגת את האיכות והכישרון הייחודי של ההון האנושי שמרכיב את האקוסיסטם הישראלי – המשאב הטבעי האמיתי שלנו".

עוד אמר בין: "אף על פי שהשאיפה שלנו היא לראות חברות ישראליות גדלות ומשגשגות תוך שמירה על עצמאותן, לעסקאות מסוג זה יש ערך מוסף רב. הן מהוות הבעת אמון משמעותית בהייטק הישראלי, במיוחד בתקופה שבה התעשייה מתמודדת עם אתגרים רבים. עסקת WIZ מדגישה את ההערכה שיש לקהילה הבינלאומית כלפי ההישגים הטכנולוגיים שלנו ואת האמונה ביכולת שלנו להמשיך ולייצר חדשנות פורצת דרך".
לסיום הדגיש: "אף על פי שהעסקה תכניס לאוצר המדינה כמה מיליארדים של שקלים, אני מאמין כי השפעתה הכלכלית הישירה לא תהיה משמעותית במידה רבה. עלינו מוטלת החובה להמשיך ולקדם חברות ישראליות על מנת לבסס את הכלכלה הישראלית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה