מינויים

מאי גולן תנהל את "דסק הסקנדרי מרקט אלפנט - מור מגנה"

קבוצת אלפנט סקנדרי מרקט וחברת מור מגנה מקבוצת מור בית השקעות מינו את מאי גולן לנהל את הדסק הייעודי להשקעות סקנדרי בחברות הייטק פרטיות.  במסגרת תפקידה, גולן תנהל את כל פעילות דסק הסקנדרי, אשר נותן מענה למשקיעים מוסדיים ומשקיעים כשירים בכל שלבי העסקה

מערכת ice | 
מאי גולן (צילום יח"צ)
קבוצת הסקנדרי מרקט אלפנט (The Elephant) וחברת מור מגנה, המתמחה במסחר בניירות ערך זרים, מודיעות על מינויה של מאי גולן לתפקיד מנהלת הדסק הייעוד בישראל של קבוצת לסקנדרי מרקט, אשר מאפשר למשקיעים מוסדיים וכשירים לרכוש ולמכור מניות של חברות הייטק פרטיות.
לגולן ניסיון של למעלה מעשור כסוחרת בכירה בשוק ההון ובתפקידי ניהול בפירמות מובילות; מגדל שוקי הון, אייאלאס, נוקד ופסגות, שם ניהלה את דסק המניות הגלובלי. במסגרת תפקידה, גולן תנהל את כל פעילות הדסק, אשר נותן מענה מלא למשקיעים בכל שלבי העסקה – כולל הצפה קבועה של היצע של מניות בענקיות ההייטק הפרטיות מארה"ב ישראל ואירופה, נגישות קבועה לתוכניות נזילות,  שיקוף בזמן אמת של מחירים בעסקאות סקנדרי וליווי מלא במהלך ביצוע העסקאות.
מלבד זאת, הדסק הייעודי יפעל להנגשת מודל חדשני, תוכניות הנזילות לעובדים  לחברות ההייטק הבוגרות בישראל. כידוע, אלפנט היא חברה בבעלות ישראלית ופועלת בשוק השניוני (Secondary Market).
החברה פיתחה פלטפורמה דיגיטלית גלובלית, המאפשרת לבעלי מניות פרטיים בחברות הייטק גלובליות להעמיד למכירה את מניותיהם. קבוצת מור מגנה מספקת את שירותיה למגוון לקוחות כשירים וביניהם: בנקים, בתי השקעות, חברות ביטוח, קופות גמל, קרנות נאמנות ונוספים. החברה מתמחה במגוון שירותים פיננסיים בניירות ערך זרים, לגופים מוסדיים ולקוחות כשירים בארץ ובעולם.
 



 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה