מינויים

Twilio ישראל במינוי מסקרן: "מהווה חיזוק משמעותי בחברה"

Twilio ישראל מכריזה על מינויה של לאה גורודצקי לתפקיד מנהלת תחום ה- Customer Success בחברה.  יניב כהן, מנהל פעילות Twilio ישראל, מקבוצת Aman: "אנו בטוחים שתחת ניהולה של לאה פעילות Twilio בישראל תתחזק, נחזק את קשרי הלקוחות שלנו ונמשיך לעמוד בציפיותיהם של לקוחותינו"

מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
Twilio ישראל, פלטפורמת התקשורת המובילה בעולם ה-Contant center מקבוצת Aman, מכריזה על מינויה של לאה גורודצקי לתפקיד מנהלת תחום ה-Customer Success בחברה. בתפקידה החדש, גורודצקי תהיה אחראית על גזרת שירות הלקוחות, הגדלת תיק הלקוח בהתאם לזיהוי צרכיו תוך בניית היכרות מעמיקה ויחסי אמון בעבודה המשותפת. 
לגורודצקי ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתפקידי מכירות בתחומים שונים ובפעילות רציפה מול לקוחות אנטרפרייז משמעותיים, כולל ניסיון ניהולי רב ומקצוענות חסרת פשרות בתחומי השירות והטכנולוגיה. 
יניב כהן, מנהל פעילות חברת "Twilio ישראל", מקבוצת Aman, בירך על המינוי החדש ואמר: "לאה הצטרפה אלינו ומהווה חיזוק משמעותי בפעילות של Twilio בישראל. אנו בטוחים שתחת ניהולה של לאה פעילות Twilio בישראל תתחזק, נחזק את קשרי הלקוחות שלנו ונמשיך לעמוד בציפיותיהם של לקוחותינו. מינויה של לאה הוא צעד משמעותי במחויבות שלנו לספק שירות יוצא דופן ושותפויות ארוכות טווח עם לקוחותינו".
לאה גורודצקי, מנהלת תחום Customer Success בTwilio מקבוצת Aman, הודתה להנהלת החברה על הבחירה בה לתפקיד הבכיר. לצד זאת, ציינה גורודצקי: ״אין לי ספק שההשקעה בלקוחות ובחיזוק הקשרים איתם מהווה נדבך בלתי נפרד מצמיחת הפעילות של טוויליו בשוק הישראלי". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה