שיווק ופרסום

חברת Twilio העולמית חושפת את מודל העבודה החדש שלה בישראל

קבוצת Aman, המייצגת את Twilio כפלטפורמה התקשורת המובילה בעולם ה-Contact center וה-Customer Engagement, ערכה אירוע חדשנות ללקוחותיה, אליו הגיעו כ–60 לקוחות מעולמות הטכנולוגיה/חדשנות/מוקדים כדי ללמוד על העתיד של העולמות המדוברים ולקבל הצצה למודל העבודה החדש והייחודי
מערכת ice | 
קבוצת אמן (צילום יחצ קבוצת אמן)
קבוצת Aman, המייצגת את Twilio כפלטפורמה התקשורת המובילה בעולם ה-Contact center וה-Customer Engagement, ערכה אירוע חדשנות ללקוחותיה, אליו הגיעו כ–60 לקוחות מעולמות הטכנולוגיה/חדשנות/מוקדים כדי ללמוד על העתיד בעולמות ה-Customer Engagement וקיבלו הצצה למודל העבודה החדש והייחודי של Twilio.
אירוע הלקוחות התקיים במשרדי קבוצת אמן. יחד עם אלכוהול, אוכל טוב ומינגלינג, עשרות המשתתפים שהגיעו נהנו מהרצאות שנועדו להעשיר את אנשי הקהילה בתכנים השונים. ההרצאה הראשונה, מטעם יניב כהן, מנהל פעילות Twilio בקבוצת Aman השיקה לראשונה בישראל את הדור הבא של מערכת ה-Customer Engagement של  Twilio- הOpti-Channel.
ההרצאה דנה בשאלה כיצד הארגון נערך לפגוש את הלקוח בערוץ האופטימלי? איך פונים ללקוח בערוץ הנכון? מהו הזמן הנכון? כיצד הארגון נערך לפגוש את הלקוח בערוץ האופטימלי? איך פונים ללקוח בערוץ הנכון? מהו הזמן הנכון? להרצאה השנייה והשלישית אירחנו שתי מרצות מלונדון אשר כל אחת בתחומה סיפרה על מוצרי Twilio החדשים בתחום שירות הלקוחות, לפני קיום האינטראקציה ואחריה.
ההרצאה האחרונה הייתה של שירלי גרתי הראל, בעלים משותפים של קבוצת Application care, שהסבירה על סוגי פרדיגמות והשימוש בבינה תפעולית במוקדי דיגיטל לייעול המענה הפרסונלי ללקוחות. 
קבוצת אמן היא אחת מ-5 חברות ה-IT המובילות בישראל, החברה מעצימה ארגונים גדולים באמצעות טכנולוגיה, חדשנות ואנשים. הקבוצה מעסיקה כ-4000 עובדים בארץ ובעולם. בבעלותה 11 חברות בנות המעניקות פתרונות B2B בכל תחום טכנולוגי אפשרי – דאטה, דיגיטל, סייבר ואבטחת מידע, ניהול ידע, פיתוח, תשתיות, שרשרת אספקה, אסטרטגיות שבבים ועוד, כולל פתרונות של כח אדם טכנולוגי במודלים של מיקור חוץ, Offshore ממספר מרכזים בעולם ועוד. החברה מעניקה שירותים לחברות המובילות במשק בארץ ובעולם.
בשנה האחרונה, Twilio לקחה את ההובלה בשוק ה-Customer Engagement באופן בולט עם זכיות משמעותיות בקרב לקוחות enterprise רבים כגון: ביטוח ישיר, הראל חברה לביטוח, מימון ישיר, חברת הפינטק הבינלאומית Nayax, איילון חברה לביטוח, משטרת ישראל, רשת מלונות דן ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה