מינויים

C2A Security במינוי מרענן: זה הסמנכ"ל החדש בחברה

גיל-עד באנדל מונה לסמנכ"ל אבטחת סייבר ב- C2A Security. בנדל מביא עמו ניסיון של שלושה עשורים בתחומי אבטחת סייבר לרשתות ולתעשיית הרכב
מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)

חברת C2A Security הישראלית, המתמחה בהגנת סייבר למוצרים, בעיקר בתעשיית הרכב והמוביליטי, מודיעה על מינויו של גיל-עד באנדל, בעל 30 שנות ניסיון בתחום, לתפקיד סמנכ"ל אבטחת סייבר, במסגרתו יוביל את הפעילות המסחרית ואת השותפויות של החברה.  

טרם הצטרפותו ל-C2A Security, שימש גיל-עד כסמנכ"ל אבטחת סייבר ב-SystemWeaver, מנהל בכיר לפיתוח עסקי ושיווק מוצר ב-Cymotive, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק ב-Arilou, וכן כסמנכ"ל מוצר, סמנכ"ל מחקר ופיתוח ו-CTO (מנהל טכנולוגיה ראשי) בחברות אבטחת סייבר מובילות.
רועי פרידמן, מנכ"ל C2A Security: "אנו שמחים על הצטרפותו של גיל-עד לחברה, ועל כך שיסייע לנו להמשיך להוביל את השוק עם פלטפורמת אבטחת המוצרים מבוססת ניהול הסיכונים שלנו, בתעשיית הרכב, המוביליטי, ובתעשיות נוספות. הניסיון העשיר של גיל-עד באבטחת סייבר לרכב ולרשתות מחשוב, וכן בעבודה בשווקים גלובליים, יסייע לנו רבות בהרחבת הפלטפורמה שלנו באמצעות מוצרים חדשניים ושותפויות אסטרטגיות".
"זו תקופה מרתקת בתחום אבטחת הסייבר של מוצרים ורכבים, על רקע רגולציות סייבר שנכנסות לתוקף כמו תקן UN R155 של האיחוד האירופי ותקנות אחרות, שעתידות להמשיך ולעצב את פני התעשייה. אני שמח להצטרף ל-C2A Security בשלב קריטי זה, ולעבוד לצד הצוות המוכשר בחברה ביצירת התקדמות טכנולוגית וטיפוח שותפויות אסטרטגיות", אמר גיל-עד באנדל. 

(קרדיט: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה