מינויים

אמזון לא עוצרת ומחתימה כישרון אדיר: תצליח לסגור את הפער?

הענקית שבבעלותו של ג'ף בזוס ממשיכה בתנופה האדירה שלה. לאחר שהגיעה לשווי של 2 טריליון דולר ונכנסה למועדון המכובד, כעת היא מודיעה על גיוס אדיר שאולי יעזור לה לסגור את הפער בכל הקשור לבינה מלאכותית
מערכת ice | 
אמזון ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
חברת אמזון היא אחת השחקניות החזקות בשוק היום ונחשבת למובילה בתחום המסחר המקוון. בכל הקשור לבינה מלאכותית בחברה לא שמו מספיק תשומת לב וכך עברו להן מספר שנים בודדות שהמתחרות היו צריכות, כדי לתפוס פער ענק בתחום.
כעת אמזון מודיעה על גיוס של כישרון אדיר ומי שנחשב למומחה בתחום, דייוויד לואן, מי שייסד את חברת הסטארט-אפ Adept והיום הוא המנכ"ל שלה. תפקידו של לואן באמזון יהיה לנהל את חטיבת ה-AGI וינסה להוביל אותה לסגירת הפער מהמתחרות.
כזכור, רק לפני מספר ימים שברה אמזון את שיאה כאשר שוויה חצה את רף 2 טריליון הדולר, מה שהכניס אותה למועדון אקסקלוסיבי מאד של חברות שהצליחו להגיע לנקודת הציון המכובדת והיוקרתית הזו.
בנוסף, לאחרונה אמזון הגבירה את התחרות בחנויות המסחר המקוון שמגיעות מסין ומשגעות את העולם, טמו ושיין. אמזון הודיעה שתפתח את האפשרות להזמין מוצרים ישירות ממחסני החברה בסין, מה שיוכל לאפשר לאמזון להוריד באופן דרמטי את המחיר על מוצרים מסוימים וכך להצליח בתחום שהשאירה עד כה רק לסיניות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה