מינויים

אחרי 8 חודשים: זה הפרויקטור החדש שמינה נתניהו לצפון

אחרי חודשים ארוכים של מלחמה ואלפי אנשים ומשפחות המפונות מבתיהם, נודע כי אבי כהן סקלי, מנכ"ל משרד התפוצות, ישמש כפרויקטור הצפון. עמיחי שיקלי בירך ויוסי שלי המליץ. האם זה האיש שישקם את חבל הארץ באזור קו העימות? 
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
בשורה לתושבים? אחרי חודשי לחימה ארוכים ומחאה נרחבת מצד התושבים וראשי הרשויות המקומיות המפונות, מונה פרויקטור האחראי על שיקום הצפון. בשבועות האחרונים פרצו שריפות ענק שכילו שטחים חקלאיים נרחבים ואיימו על תושבים. הקרן לידידות סיפקה מאות מיגוניות, רבות מהן באזור קריית שמונה. 
על-פי פרסום ראשון של איתמר אייכנר ב-ynet, ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה את אבי כהן סקלי לראש מינהלת מטה היישום לתוכנית הצפון. התפקיד מכונה "פרויקטור הצפון". כהן סקלי משמש גם כמנכ"ל משרד התפוצות. שר התפוצות, עמיחי שיקלי ממפלגת הליכוד, בירך על המינוי. על-פי הדיווח, המינוי התקבל בהמלצת יוסי שלי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה. 
המינוי נרשם לא רק על רקע המתיחות הביטחונית, אלא גם סערות בנוגע לאישור התקציבים המיועדים לשיקום הצפון. ההצבעה בכנסת בנושא נדחתה מספר פעמים עד שאושרה. התאוששות הכלכלית שנרשמת ברוב חלקי המדינה שהחלה בחודשים האחרונים לראשונה מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל לא מגיעה, ככל הנראה, לצפון. נתוני הלמ"ס חושפים תמונת מצב קשה. אלפים מתושבי הצפון מפונים כעת, ללא צפי ברור לתאריך חזרה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    החיוך של נאסראללה עומד להמחק ובקרוב ולצמיטות (ל"ת)
    אריה מאיר 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    120 אוכלי חינם +פרויקטור באמת מה אתם עושים ביום יום? (ל"ת)
    אבי 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור