מינויים

הגוף החברתי המוביל ממשיך להתרחב: זו סמנכ"לית האסטרטגיה החדשה

ד"ר יוספה טביב-כליף מונתה לסמנכ"לית האסטרטגיה ותוכניות המרחב האקדמי ב"שותפויות אדמונד דה רוטשילד". ד"ר יוספה טביב כליף: "אני שמחה לעמוד בראש מרחב אקדמי בעת המורכבת הזאת, לייצר וליצור שיתופי פעולה משמעותיים עם מוסדות אקדמיים"

מערכת ice |  2
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
ד"ר יוספה טביב-כליף מונתה לסמנכ"לית האסטרטגיה ותוכניות המרחב האקדמי ב'שותפויות אדמונד דה רוטשילד'. במסגרת תפקידה החדש, טביב כליף תהיה אחראית על תחום האסטרטגיה בארגון ואת תוכניות המרחב האקדמי, ביניהן תוכנית 'שגרירי רוטשילד' לסטודנטים וסטודנטיות ותוכנית 'מסאר' לצעירים ולצעירות מהחברה הערבית
לצד התפקיד החדש, היא תמשיך לנהל את תוכנית 'גישה באקדמיה' העוסקת בפיתוח וקידום של תשתיות גיוון באקדמיה. לד"ר טביב כליף ניסיון רב שנים בייעוץ אסטרטגי ואקדמי לקרנות, לתוכניות אקדמיות ולארגונים העוסקים בשינוי חברתי.
בין תפקידיה הקודמים, שימשה כחברה בצוות האקדמי של 'תוכנית הופמן', תוכנית למנהיגות ולאחריות חברתית, המיועדת לתלמידי ולתלמידות מחקר באוניברסיטה העברית בירושלים, ואף כיהנה כיועצת אקדמית ומנחה של תוכנית 'עמיתי עזריאלי' של 'קרן עזריאלי-ישראל'. 
ד"ר יוספה טביב-כליף הודתה להנהלה על בחירתה לתפקיד זה וציינה:  "אני שמחה לעמוד בראש מרחב אקדמי בעת המורכבת הזאת, לייצר וליצור שיתופי פעולה משמעותיים עם מוסדות אקדמיים, קרנות פילנתרופיות, משרדי ממשלה וארגוני חברה אזרחית".
 



מלבד זאת, אמרה ד"ר טביב כליף: "אני מודה לארגון, שהוא בין המובילים והמשמעותיים בישראל בפיתוח מנהיגות, על ההזדמנות להעמיק את העשייה שלי בארגון ולתרום לו מתחומי הידע והניסיון שלי". 

(צילום: אלבום פרטי)

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מספר אחת
    מעריץ 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהיכרות אישית, אני יודע שתוביל את הארגון לגבהים חדשים ואת הנושאים שבאחריותה למקום בו הם ראויים להיות במרכז השיח החברתי
    סגור
  • 1.
    בחירה מצויינת :-)
    איתמר שושנה 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ד"א יוספה טביב כליף היא אשת מקצוע ראשונה במעלה, חכמה נחמדה ומקצועית.
    סגור