מינויים

איגוד ההיי-טק הישראלי מתרחב: זאת חברת ההנהלה החדשה

איגוד ההיי-טק הישראלי הכולל מאות חברות העוסקות בתחומים שונים  מינה את נעמה מנובה-טויטו לחברת הנהלה באיגוד. מנובה-טויטו, מייסדת-שותפה ומנכ״לית חברת Marketeam.ai מגיעה לתפקיד עם למעלה מ-20 שנות ניסיון באמתחתה. מאיה שוורץ, מנכ״לית איגוד בתגובה: "צעד מבורך"
מערכת ice | 
נעמה מנובה טויטו איגוד היי-טק ישראלי (צילום יחץ)
איגוד ההיי-טק הישראלי אשר מייצג  את תעשיית ההיי-טק וכולל מאות חברות העוסקות בתחומי התקשורת, אלקטרו-אופטיקה, מכשור רפואי, ביטחון מולדת ועוד, הודיע הבוקר (רביעי) על מינויה של נעמה מנובה-טויטו, מייסדת-שותפה ומנכ״לית חברת Marketeam.ai,  לחברת הנהלה באיגוד.
מנובה-טויטו בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול שיווק בינלאומי בחברות ציבוריות ופרטיות אשר משתרע על פני תעשיות שונות וכוללים איקומרס, AgeTech, קמעונאות, גיימינג, תקשורת, IT, מחשוב ענן ועוד. בנוסף, הובילה יוזמות שתרמו להשקעות של למעלה מ-50 מיליון דולר. בתפקידה האחרון בחברת Marketeam.ai העוסקת בתחום ה-GenAI, פיתחה ואימנה את מודל השפה הראשון בעולם לתחום השיווק.
על תפקידה החדש מסרה טויטו: "לכבוד הוא לי להצטרף להנהלת האיגוד, בפרט בתקופה כה מאתגרת במדינה שלנו. אני גאה לקחת חלק במאמץ הקולקטיבי להניע יוזמות חדשניות".
בתגובה למינוי, מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק הישראלי אמר: ״זהו כבוד גדול עבורנו לצרף לשורות ההנהלה את נעמה. אין לי ספק כי הניסיון והידע הרב שהיא צברה יתרום רבות לטובת קידום וסיוע לחברות ההייטק הישראליות.״ 
 
גם מאיה שוורץ, מנכ״לית איגוד ההייטק הישראלי בירכה את טויטו על המינוי הטרי: ״נעמה מביאה עמה יכולות מגוונות בכניסתה לתפקיד זה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אנושית. אנו מאמינים כי צירופה לשורות האיגוד מהווה צעד מבורך ובעל חשיבות להמשך צמיחתנו תוך דגש על הבינה המלאכותית שמהווה חלק מרכזי מעתיד התעשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה