מינויים

משקי הקיבוצים מכריזה על שינויים בצמרת: זה יו"ר הקבוצה החדש

"משקי הקיבוצים" מכריזה על שינויים במבנה הארגוני ומציינת כי יעקב בכר מונה לתפקיד יו"ר הקבוצה. בכר יחליף את דורון סט, אשר כיהן כיו"ר קבוצת "משקי הקיבוצים". בכר נחשב לאחד המקורבים הבולטים של מזכ"ל התנועה הקיבוצית – ליאור שמחה 

מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
קבוצת "משקי הקיבוצים", אשר עוסקת בתחומי אנרגיה, תקשורת, צרכנות, מימון, בנייה ונדל"ן ומטרתה להעניק לבעליה יתרונות אסטרטגיה לגודל, מתרחבת ומכריזה כי מי שיחליף את יו"ר הקבוצה דורון סט הוא יעקב בכר. 
בכר, אשר מכהן כיו"ר שולחן הארגונים, גוף המאגד 9 ארגונים כלכליים של הקיבוצים, נחשב לאחד המקורבים הבולטים של מזכ"ל התנועה הקיבוצית – ליאור שמחה. ארגון משקי הקיבוצים מחזיק ביותר מ-46% (46.7%) ממניות משק אנרגיה הציבורית. מי ששימש כיו"ר משקי הקיבוצים ואותו יחליף בכר, הוא דורון סט אשר ימשיך לכהן כיו"ר משק אנרגיה הציבורית.
קבוצת האחזקות "משקי הקיבוצים", הוקמה בשנת 1996 והיא נחשבת לאחת הקבוצות החזקות בארץ עם הון עצמי של יותר מ-2 מיליארד שקל. משנת 2003 פעלה האגודה כארגון קניות ארצי של התנועה הקיבוצית, הקיבוצים וחברי הקיבוצים בישראל. 
כזכור, בחודש מרץ האחרון דווח כי קבוצת "נקסטקום" חברה לקבוצת משקי הקיבוצים בפרויקט תקשורת מיוחד. במהלך השותפות, החברה תפעל כגוף היוזם ואחראי על פעילות שירותי תקשורת פס רחב לסקטור ההתיישבותי.
על פי ההסכם, יועברו פעילותם של משקי שיטה ו"נקסטקום" בתחום אספקת שירותי תקשורת לתשתית פס רחב, הכוללים אינטרנט, טלפוניה, תוכן ושירותים נלווים אחרים בסקטור ההתיישבותי לאגודה שיתופית חקלאית חדשה שיקימו שתי החברות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה