ויראלי

דניאל גרינברג תוקפת: "ביקום מקביל אייל גולן מדליק משואה"

בעקבות פרסום שמותיהם של האמנים שישיאו משואה בהר הרצל, כותבת דניאל גרינברג, זוגתו ואם שניים מילדיו של אייל גולן, על היעדרותו הלא מוצדקת, לטעמה, מהרשימה: "תשימו לב איזו התעלמות מוחלטת מכל הטוב הזה שבן אדם עשה ועושה עבור מדינה שלמה"
רוני שיינר |  4
דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום אינסטגרם)
אמש (שני) פורסם כי עברי לידר, רביב כנר וחיים אוליאל נבחרו ע"י השרה מירי רגב להשיא יחד, כנציגים של הרבים שפעלו לחיזוק הרוח הישראלית, את אחת משתים עשרה משואות הגבורה בהר הרצל.
זמן קצר לאחר מכן, פרסמה דניאל גרינברג, זוגתו ואם שניים מילדיו של אייל גולן, את דעתה על כך שגולן אינו נמנה בין השמות שנבחרו על ידי השרה: "ביקום מקביל אייל גולן מדליק משואה בטקס הדלקת המשואות", כתבה גרינברג והמשיכה: "לא בשביל משהו, אבל תשימו לב איזו התעלמות מוחלטת מכל הטוב הזה שבן אדם אחד עשה ועושה עבור מדינה שלמה".
 
גרינברג הוסיפה: "תראו לי אמן אחד שעשה או יעשה סולד אאוט על 180 אלף כרטיסים בחמישה ימים? זה מעבר. הפצה של כוח וחוזק לעולם שלם... ולא רק זה, גם בפן האישי... זה ביקורים בבתי חולים בלי סוף, הופעות בחצי מבסיסי צה"ל, תרומות בלי הפסקה, נתינה בלי סוף. ומהלב. מה, רק אני ראיתי את כל זה כאילו? כי על זה לא מדברים"
כשעתיים לאחר מכן, הוסיפה גרינברג סטורי נוסף, בו כתבה: "ושלא תטעו, רביב זה חבר והוא מושלם. וכזמרים ואנשים אני אוהבת כל אחד מהאמנים שנבחרו להדליק משואה השנה. ולכולם מגיע וכמובן שלעוד רבים שלא נכללו ברשימה. הסטורי שהעליתי לא היה נגד הבחירה, יותר על חוסר הבחירה".  .
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    להדליק משואה
    אני 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על שום מה הוא צריך להדליק משואה?
    סגור
  • 2.
    צודקת לגמרי! (ל"ת)
    אליה 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • צודקת במה בדיוק???
    קו 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקודם תברר את מצבן של הנפגעות והמנוצלות על ידו ואביו
    סגור
  • 1.
    בחורה חסרת מודעות
    אחת 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפס רגישות וחמלה לנערות שנפגעו ממנו
    סגור