דעות
מנכ"לית קבוצת BBB: "מסעדן שלא ימציא את עצמו מחדש, אין לו זכות קיום"
כללי המשחק בתחום האירוח השתנו לחלוטין. ישיבה בטלה במסעדה מאובקת וריקה לא תוביל את המסעדן להצלחה, אלא אסטרטגיה הכוללת מעבר לפורמט חכם ויעיל כלכלית - מקומות קטנים ואינטימיים יותר, תפריטים מצומצמים ומהודקים יותר, תוך חסכון בכוח אדם ובעלויות
שבעה חודשים לפרוץ המשבר ששינה את חיינו ללא היכר, וניכר כי התחלנו ללמוד לחיות עם הנגיף, ולנסות ולהפיק את המיטב מהחיים לצדו. הכלכלה הישראלית, כמו זו העולמית, נחבלה קשות, ולפי חוקי המשחק של השוק הקפיטליסטי, ישנם קורבנות: עסקים רבים נסגרו, אחרים צומצמו משמעותית, ואלפי ישראלים נפלטו אל מעגל מחפשי העבודה. מוקדם לומר כיצד יסתיים המשבר ומה יקרה בכלכלה הישראלית, אולם בכל הקשור לעולם המסעדנות, ניתן לומר כי הפגיעה הייתה קשה ביותר, וכי ייקח זמן רב להתאוששות.
אנו למדים כי הקורונה שינתה את הרגלי הבילוי של האזרחים, וכי הם מעדיפים לבלות עם המשפחה או חברים במקומות אינטימיים ומוכרים כמו הבית. לכן אנו יכולים, בדומה לאתרי הקמעונאות, להציע מעטפת של מוצרים משלימים אשר יכולים להגיע אל הלקוח במשלוח, תוך זמן קצר, להגדיל את סל המוצרים ולהציע ללקוח ערך מוסף, כזה שיכול לשדרג את חווייתו.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
9.רשת עושקת לא תזכה לשקט..zipoo007 10/2020/10הגב לתגובה זו0 0מחירים של פוזה ולא יותר, כל פריט עשרות ₪ כאילו אין מחר. מה קרה.. מי אתם..סגור
-
8.מכבסת מיליםאלי 09/2020/19הגב לתגובה זו0 0להמציא מחדש = לתחמן להציע מעטפת מוצרים מורחבת = קומבינה מילים גבוהות חלולות = קשקוש שמזכיר את עיתונאי הספורט אהובה תורג'מן = 'חתולת פחים' עם 9 נשמות - בקטע טוב (ישראלי)סגור
-
7.בלבושקשקוש 09/2020/15הגב לתגובה זו0 0דברי שטות והבלסגור
-
6.מצפה אם כך שהמדינה לא תשלם פיצויים ל BBB על הסגרדנה בננה 09/2020/15הגב לתגובה זו0 0מתברר שהם יודעים להמציא את עצמם ולא צריכיםסגור
-
5.כל מילהעופר 09/2020/09הגב לתגובה זו1 1בסופו של דבר עם כל המשבר הזה הם המשיכו להציע משלוחים שהיו די טובים והמסעדות מגניבות ברובן.סגור
-
4.B B Bציון 09/2020/09הגב לתגובה זו3 2הרשת B B B המחירים שלהם מאז הקורונה עלו הטחרוף לא אוכל שם יותרסגור
-
3.חחח, מדובר בפאקינג אוכל...שפה משופשפת 09/2020/09הגב לתגובה זו1 2טעים ? - יבואו, גם על 4 !סגור
-
2.אחת הרשתות הגרועות שחוויתירמי 09/2020/08הגב לתגובה זו2 3חוויתי שם מוסיקה רועשת ולא נעימה ללא הפסקה או טעם, זכיינים לא אכפתיים והכנת מזון גרועה ולא נעימה. לאחר כמה ביקורים הפכתי לאדם שמדיר את רגליו מהרשת הזו. אז יש לי סוד לגלות לאותה מנכלי''ת, שמחלקת בנדיבות כזו עצות לאחרים: הקשבה ללקוח, שירות טוב, תמחיר הוגן והכי חשוב - אכפתיות של הזכיינים מהלקוחות יובילו להצלחה. פיקוח הנהלה רשתית הדוק, סטנדרטים גבוהים של שירות ואמינות והתאמה למצב ולא החלת מיקרו טרנדים של סניף אחד על כל הארץ יביאו להצלחה יציבה. בינתיים, זו בעיני הרשת המובילה בלהיות גרועה. לא אני ולא המשפחה נכנסים לשם. ולא חסרים מקומות אחרים, שלטעמי מוצלחים הרבה יותר. וחז''ל אמרו: אל יתרברב חוגר, כמפתח.סגור
-
1.למה את לא רושמת איך הרשת דופקת את הזכיינים שלהשלומית 09/2020/08הגב לתגובה זו2 3אני עובדת ברשת לשעבר ואני ראיתי איך הרשת דואגת לקבל הנחות מפליגות לסניפים בבעלות ישירה של החברה או בבעלות הילד שלך שאת דאגת לו לסניפים חזקים בעלויות נמוכות מאוד מול הספקים. לעומת זאת הזכיינים התמימים משלמים את הסובסידיה הזאת בכך שהרשת מחייבת אותנו לקנות אך ורק מהם למרות שכולם יודעים שזה יקר יותר ושאני שאלתי את המפיץ למה כלכך יקר הוא אמר לי שזכיין משלם ללא הנחה ואני משלם במחיר גבוהה יותר כי אני מסבסד את סניפי הרשת. למזלי סגרתי את הסניף ופתחתי מסעדה במקומה וסוף סוף התחלתי להרוויח כסף ולא להרגיש שכל הזמן דופקים אותי.סגור