תקשורת ומדיה

"הצינור" בחשיפת ענק: זה הבכיר שנאשם בעבירות מין קשות

לאחר מאבק של תוכנית "הצינור" להסרת איסור פרסום שמו של המשקיע ושותף בכיר לשעבר בקרן OurCrowd אשר נאשם בעבירות מין, יותר משלוש שנים לאחר שנעצר, כעת הותר לפרסום שמו של האיש אשר מכחיש את הטענות כלפיו. הקרן בתגובה: "נדהמנו לשמוע, הוא לא שיתף אותנו שנחקר"
מערכת ice |  7
גיא לרר (צילום מסך "הצינור" רשת 13)
לאחר שבמהלך השבוע שעבר נודע כי הוחלט לפרסם את שמו של המשקיע והשותף הבכיר לשעבר בקרן הון סיכון OurCrowd, כעת שמו נחשף. מדובר במשקיע אלי ניר, אשר מכחיש את הנטען כלפי בכתב האישום שהוגש נגדו לאחרונה, לאחר מעצרו בשנת 2020.
כזכור, גיא לרר ותכנית "הצינור" החלו את מאבקם בניסיון להסיר את צו איסור הפרסום, שהוטל על הפרשה כבר בתקופה שלאחר מעצרו של ניר בשנת 2021, בטענה שפרסום שמו יפגע בצדדים שלישיים ואף בכלכלה הישראלית כולה. "הצינור" הגישה בקשה נוספת בשנה שעבר, וזאת לאחר שטענו כי פנו אליהם מספר מתלוננות נגד אותו בכיר.

כעת מאבק התכנית השתלם ושמו של ניר התפרסם לציבור, וכך גם כתב האישום נגדו, המצביע על מספר עבירות שביצע לכאורה ניר כלפי שתי נשים בין השנים 2017-2020. בחשבון של התכנית ברשת האינסטגרם פרסמו הלילה גם את תמונתו וכתבו כי התחקיר המלא ישודר היום.
 
בפוסט שפרסמו בצינור גוללו את השתלשלות האירועים והוסיפו את תגובתם של הנאשם אלי ניר ואף את תגובת הקרן בה היה שותף בכיר. על פי תגובת הקרן, הם "נדהמו" לגלות על האישומים החמורים נגדו של ניר.
על פי תגובת הקרן, "נדהמנו לשמוע על האישומים החמורים כנגד אלי ניר מדיווחי התקשורת על החלטת בית המשפט העליון ב-30 בינואר. ניר לא שיתף אף גורם בקרן על-כך שהוא נחקר על ידי משטרת ישראל ולא דיווח על הגשת כתב האישום נגדו ומעצרו לפני מספר שנים כחלק מחקירה זו".
בקרן הוסיפו: "הנהלת הקרן נוקטת בגישה של אפס סובלנות כלפי כל התנהגות בלתי ראויה, ובוודאי כשמדובר בעבירות מין. אנו מעריכים את המאמצים הנמרצים והעקביים של אמצעי התקשורת לחשוף פשעים לכאורה מסוג זה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מיץ של זבל
    יוסי כ 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מאחל לו שיעשו למשפחה שלו בדיוק מה שעשה לנשים מכיר מקרוב משיהיא שהרס לה החיים !!! מיץ של זבל
    סגור
  • 4.
    מרחמת על הגברים העשירים
    טל 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 6
    שם סם או לא חייג אח״כ??? בסוף גברים לא יצאו לדייטים... בגלל מפגרות אומללות שמחפשות תשומת לב ולא מקבלות. והכי עצוב, יגיע היום שלא יאמינו לנשים שכן עברו אונס!!!!! נהיה באופנה לקחת גבר עשיר חתיך לרצות אותו ואם לא הולך להרוס את חייו..... בושה של נשים.
    סגור
  • אנס!
    יוסי 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיר מישהיא שאנס היא מפחדת רועדת להתלונן הרס לה את החיים חיביים למצות איתו הדיו וכמה שיותר חזק
    סגור
  • 3.
    הצינור הוליד עכבר.... (ל"ת)
    יוני 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אנס עם הרבה כסף
    יוסי 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש נשים שלא התלונונו כי מפחדות מאודדד הכסף עיוור אותו הבחור הרס נשמה של נשים רבות חייב להיות בכלא ודחוף אם זה היה אזרח מהשורה ממזמן היה בכלא
    סגור
  • 2.
    "התנהגות בלתי ראויה"? אנס!!! לא פעם יותר. טינופת!!! (ל"ת)
    מיכאלי 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    אלוהים ישים סוף לכל מטרידיות העולם
    חקי חיון 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חקי חיון במאהשנים האחרונות בכל רחבי תבל אלוהים יטריד מאוד........ את כל מטרידיות העולם אשר הטרידו מינית.אישית.כלכלית.חברתית.ובכל דנעת שהוא
    סגור