תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 יוצא להגנת לוסי אהריש: "להקיא מהגזענות"

כתב חדשות 13, יוסי אלי, הגיב להחלטת האגף לתרבות יהודית במשרד ההתיישבות והמשימות הלאומיות לשלול את התקציב לאירוע בו השתתפה לוסי אהריש: "להקיא מהגזענות של מי ששלל"
תום נחום | 
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
לוסי אהריש, מגישת רשת 13, הגיעה להרצות באירוע 'תיקון ליל שבועות' במגידו, שם סיפרה על הזוגיות המעורבת שלה, ערביה ישראלית, ושל השחקן היהודי צחי הלוי, כמו גם על הדרך בה השניים מגדלים את בנם המשותף - אדם, כאשר על פי חשיפת ynet בנושא, בעקבות השתתפותה של אהריש, האגף לתרבות יהודית במשרד ההתיישבות והמשימות הלאומיות החליט לשלול מהאירוע במגידו תקצוב בגובה 15 אלף שקל, מה שעורר סערה ברשת וכלל שלל טענות לניחוח גזעני בהחלטה.
מי שהגיב בין היתר לסערה הוא כתב חדשות 13, יוסי אלי, שכתב על כך: "להקיא מהגזענות של מי ששלל". כמו כן, גם השחקן תומר שרון, הידוע כ'תומאש', הגיב וכתב: "מצחיק שנשלל המימון מאירוע עם לוסי אהריש כי היא "לא מייצגת תרבות יהודית". היא ערבייה. היא מייצגת תרבות ישראלית, יא אהבלים. אבל זה אירוני, כי היא דווקא מייצגת תרבות יהודית בעצם הפסילה. את התרבות הגזענית, המתעליינת, האלימה. את היהודים והעקרונות שהורסים את ישראל. אוהב אותך לוסי. יחד ננצח".
 
בתוך כך, אהריש ציינה ביום ראשון בתוכנית שלה 100 ימים מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", 100 ימים בהם החטופים הישראלים נמצאים בשבי החמאס בתת תנאים, בהם גם שני ילדים מקסימים שהפכו לאחד סמלים של המחאה להשבת החטופים - כפיר ואריאל ביבס, בני השנה וה-4, שנחטפו יחד עם אמם שירי ביבס, כאשר אביהם ירדן גם הוא נחטף מאוחר יותר, כשהשניים נותרו הילדים היחידים בשבי החמאס.
אהריש ראיינה את בן דודו של ירדן ביבס, ולא יכולה הייתה לעצור את הדמעות, כאשר התפרקה בבכי באולפן. אהריש אמרה בגרון חנוק כשהיא דומעת באולפן במהלך השידור החי: "כשאתה רואה תמונה של תינוק, אי אפשר לדמיין את זה, אי אפשר לעכל את זה". 
אהריש תהתה מה עובר על ילדים כה קטנים כבר 100 ימים בשבי: "איך אפשר לשמור עליהם שם? מה הוא מבין בכלל? מה הוא מבין במה שהוא עובר? מה הם מבינים בכלל מה עובר עליהם? איך אתה מסביר את זה? כאמא, אני מנסה לדמיין מה ילד בן תשעה חודשים-שנה מבין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה