תקשורת ומדיה

ינון מגל מתקפל: "פייק, עושים שימוש שקרי בדבריי וכוונותיי"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, בתגובה לסערה סביב דבריו על כך שאנשים במסיבת נובה רקדו עם פסל של בודהה: "כמובן שלא האשמתי אף אחד מהמסיבה ולא הייתה לי שום כוונה לפגוע. מכבד ומוקיר את זכרם של הנרצחים הקדושים, יהי זכרם ברוך"
תום נחום |  6
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
ינון מגל, מגיש התוכנית הפטריוטים בערוץ 14, עורר סערה ענקית ברשת, אחרי שקטע שלו משידור בתוכנית הועלה לטוויטר, בוא הוא דיבר על מסיבת הנובה שנערכה בקיבוץ רעים, בה אירע טבח מחריד ב-7.10 על ידי מרצחי החמאס, שרצחו 364 מבלים שהגיעו לחגוג את החיים, וטען כי מה שהפריע לו היה "שאנשים רקדו שם עם פסל של בודהה".
התגובות לא איחרו לבוא, כאשר מי שתקפה את ינון מגל היא מעיין אדם, שאיבדה את אחותה מפל אדם ז"ל בטבח הנורא ברעים. אדם העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה: "לא חשבתי ששטות שמישהו אומר בטלוויזיה יכולה להכאיב לי ככה".
אדם המשיכה: "שמישהו ירשה לעצמו לבזות את זכרה של הגורה המתוקה והשמחה שלי שבאה לרקוד וסיימה את חייה בירייה. שיטיל דופי בכל מי שנאנסה, נשחטה, שנלקחו ממנה החיים, העתיד, הקמת משפחה, הצלחות, חלומות, טיולים וחוויות".
אדם המשיכה: "אני נשרפת כל יום מגעגוע, שהופך את החיים של כולנו לגיהנום צרוף של כאב וחוסר. אני משחזרת כל לילה לפני השינה את הרגעים האחרונים שלה, את הצעדים של המחבל מתקרב, את ההדק, את השנייה הזאת שהכדור חדר לליבה. אני מתחננת שלא ניתן לאף אחד להטיל דופי בנרצחים. זה הדבר הכי מכוער שיכול להיות".
מגל הגיב למתקפה הקשה נגדו מכיוונם של רבים בתקשורת וכתב בציוץ בנושא: "מבקש לכתוב כמה דברים, היות וכותרות פייק וסיבובים פוליטים עושים שימוש שקרי בדבריי וכוונותיי. א. כמובן שלא האשמתי אף אחד מהמסיבה ב. כמובן שלא באתי בטענות לאף אחד ג. כמובן שלא היתה לי שום כוונה לפגוע באף אחד ד. וכמובן שאני מכבד ומוקיר את זכרם של הנרצחים הקדושים במסיבה ה. בחודשים האחרונים היתה לי הזכות לראיין ולשתף את סיפורם הטראגי הבל יתואר של הניצולים ובני משפחות הנרצחים. כולל הבוקר. יהי זכרם ברוך".
 
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לרקוד במסיבה מול סמל דת שאינה שלך מבזה אותה..
    קרישנה1960 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה השלב הבא? לשים צלב עם ישו? בלאק פייס? עמוד טוטם של אינדיאנים השמאל מבזה סמלי דת של אחרים ואחרי זה מתפלא שמעבירים על זה ביקורת
    סגור
  • 5.
    איכס
    ינון מגל אחד האנשים 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עולב
    סגור
  • 4.
    התקפלות אלק נו?
    מיכאל 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לצנים אומרים שאה מתקפל .נו יוצא סיירת לך תבין את הצייצנים לובשי מקלדותי ממש עלובים גיבורים גדולים חיים בפנטזיות ודימיונות.
    סגור
  • 3.
    גועל נפש של בנאדם
    תת אדם 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא ראיתי כזה בנאדם נאלח
    סגור
  • 2.
    איש דוחה שמלא מעצמו
    ניצה 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סופו לדעוך בחשיכה
    סגור
  • 1.
    סערה על כלום.
    א 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ידענו שתהייה סערה סביב הנושא הנ"ל. ינון מגל יש לו לב זהב. אוהב כל אדם מעריך וכואב את כאבם של כל הנירצחים. סתם עשו מזה עיניין. זכותו לומר שהוא לא אוהב את פסל בודהה. מה קרה ..
    סגור