תקשורת ומדיה

השווה בין טראמפ להיטלר: זה הקומיקאי שעורר סערה

"שישה דברים שבהם היטלר עדיף על טראמפ": ג'ון קליז, השחקן והקומיקאי האנגלי, אשר מוכר בעיקר בזכות "מונטי פייתון" והסדרה "המלון של פולטי", עורר סערה גדולה כשהשווה בעמוד ה-X שלו בין  דונלד טראמפ לאדולף היטלר 

מערכת ice | 
גון קליז (צילום @JohnCleese)
השחקן והקומיקאי הבריטי ג'ון קליז, עורר היום (רביעי) סערה כשהשווה בציוץ בין דונלד טראמפ לאדולף היטלר. בעמוד ה-X שלו הוא כתב: "הוא לחם עבור ארצו, הוא מעולם לא נעזר בטלפרומפטר, הוא היה נחמד לכלבים, הוא כתב את ספריו בעצמו, הוא מעולם לא שיחק גולף, הוא לא היה עצלן גדול ושמן".
אחר כך הוסיף רשימה שכותרתה היא: "חמישה דברים שבהם טראמפ עדיף על היטלר". אח"כ הוא כתב: "הוא לא ביצע רצח עם", "יש לו שיער נאה יותר". קליז הוא אחד מששת מייסדי חבורת מונטי פייטון. הוא גם חתום על סדרת המופת "המלון של פולטי" ועל סרט הקאלט "דג ושמו וונדה".
קליז נולד למשפחה נוצרית אנגלית. את הסדרה המיתולוגית "המלון של פולטי" הוא יצר בשנת 1975 וכיכב בה עם רעייתו דאז קוני בות'. קליז נישא ארבע פעמים בחיים. ב-1968 נישא לאשתו הראשונה קוני בות', וב-1971 נולדה בתם סינתיה ב-1981 נישא לברברה טרנטאם, וב-1984 נולדה בתם קמילה.
 ב-1992 נישא לפסיכותרפיסטית אליס פיי אייכלברגר, ובאוגוסט 2012 קליז התחתן בפעם הרביעית עם חברתו ג'ניפר ווייד, תכשיטנית ודוגמנית, הצעירה ממנו ב-31 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה