תקשורת ומדיה

ישראל בידור משיקה פודקאסט חדש למען שורדי הנובה: המנחים המפתיעים נחשפים

ישראל בידור משיקה פודקאסט חדש שיביא את סיפוריהם של שורדי פסטיבל הנובה גוף ראשון ובאופן אינטימי כמו שלא שמענו קודם ויהווה פלטפורמה לניצולים בה יוכלו להציף את הקשיים והמאורעות שעברו  באותה מתקפה ב-7.10, את הפודקאסט ינחה הזמר יגל אושרי
מערכת ice | 
יגל אושרי (צילום ישראל בידור)
כמעט שלושה חודשים עברו מאז אותה יום שבת שנצרבה בראש למדינה שלמה. אינספור אבדות ספגנו וממשיכים לספוג בעוד ששורדי הטבח מתקשים לעבור יום ביומו לאחר הזוועות שחוו וראו.
"שעת זריחה", הינו פרויקט ייחודי של 'ישראל בידור' המביא את סיפוריהם המצמררים של שורדי פסטיבל הנובה. הפרויקט ייערך בפורמט של פודקאסט ובו, יסופרו סיפורים אישיים בגוף ראשון ובאופן אינטימי כפי שלא נשמע קודם. ביניהם היו בליינים, שהגיעו לחגוג את החיים וראו את המוות עורב להם בפינה, מתנדבי זק"א שנאלצו להתמודד עם הזוועות, וגם כן אזרח תושב הצפון שראה את הדיווחים בטלוויזיה והחליט לנסוע לעוטף ולהציל את בלייני המסיבה.
הפודקאסט מהווה פלטפורמה לניצולים, בה יוכלו להציף את הקשיים והמאורעות שעברו, בצורה בטוחה ועוטפת שתעזור להם להתמודד עם המשך הדרך. הפודקאסט הינו פסיפס מרתק ומטלטל, שבמהלכו עשרות שורדים מתייצבים מול המיקרופון והמצלמה של 'ישראל בידור' ומספרים את סיפורים, חלקם בפעם הראשונה. את הפודקאסט מנחים יגל אושרי שעומד מאחורי המנון המלחמה "לצאת מדיכאון" ושדרנית הרדיו המוערכת אביה מלכה. 
הפרקים המלאים יעלו בכל פלטפורמות הפודקאסטים ובערוצי הטיקטוק, אינסטגרם וה-youtube של 'ישראל בידור'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה