תקשורת ומדיה

מעיין אדם חושפת: "אני רוצה למות! לא יכולה יותר, מתה מפחד"

אשת התקשורת חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את הסיפור האישי שלה מחדר הלידה, וציטטה את דבריה בסטורי שהעלתה: "אני רוצה למות! בבקשה! לא יכולה יותר". בהמשך היא גם ציינה כי היא "מתה מפחד" לקראת הלידה השניה שלה
מערכת ice |  1
מעין אדם, דוברת השרה רגב (צילום יח"צ)
מגישת הטלוויזיה מעיין אדם, שיתפה אתמול (שני), וידויים רבים שנשלחו לה על ידי נשים אשר בחרו לחשוף את הרגעים הדרמטיים שלהן מחדר הלידה. בנוסף אליהן, היא החליטה לספר את המקרה האישי שלה מלידת בתה הבכורה, תבור. כזכור, מוקדם יותר החודש אדם שיתפה כי היא ובן זוגה מצפים ללידה נוספת.
"אני רוצה למות! בבקשה! אני לא יכולה יותר", ציטטה אדם את דבריה במהלך הלידה שחוותה בעבר. בהמשך היא אף ציינה את אחד הדברים שהכי מפחידים אותה, ומתברר כי זו הלידה הבאה שהיא תצטרך לחוות. "מתה מפחד ללדת שוב, אבל מסתכלת על תבור המושלמת ויודעת (מה שלא ידעתי אז) שזה אחושילינג שווה את זה".
כזכור, זכור, אשת התקשורת מצטלמת בימים אלו לעונה הקרובה של הסדרה מחוברים אשר תשודר ב-HOT. בקטע קצר הנחשף, ניתן לראות את אדם נכנסת לבית העלמין בשביל לבקר את אחותה אשר נרצחה בידי מחבלי חמאס. יחד עם הכאב והעצב, היא מספרת לה על בדיקת ההיריון החיובית שקיבלה. למרות המצב הקשה בו היא שרויה, אדם החליטה לא לעצור את חייה והיא ממשיכה לשתף אותנו גם בחוויות החיובית שהיא עוברת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני רוצה למות ! מכין אדם !
    דניאלה 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עייפנו ! עלי לבנין גבוה מספיק (לא נעים להישאר פצוע) ותקפצי תסגרי ענין !
    סגור