תקשורת ומדיה

בן כספית: "מה שרבין ופרס 'עשו' בעשר שנים, נתניהו עשה בעשר שעות"

לאחר שהשווה את מספר קורבנות הטבח של ה-7 באוקטובר למספר הקורבנות של הסכם אוסלו, העיתונאי בן כספית תוקף את רה"מ נתניהו ברשתות החברתיות: "מודה ומתוודה: בשעתיים האחרונות אני מנסה להבין מה הוא רוצה להשיג בזה"
מערכת ice |  4
בן כספית, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בימים אלו, רה"מ נתניהו ממשיך לספק כותרות ולא באופן החיובי של המילה בשל אמירותיו מעוררות הסערה בקרב הציבור הישראלי. לאחרונה, הייתה זו התבטאותו "אלה החיים", אשר נאמרה על רקע מותו הטראגי של יובל קסטלמן ז"ל. לאחר התבטאותו מעוררת הסערה של רה"מ נתניהו שנאמרה אתמול (שני), אשר בה השווה את מניין קורבנות ה-7 באוקטובר למניין הקורבנות בהסכם אוסלו, תקף אותו איש התקשורת בן כספית.
כספית פרסם ביקורת נוקבת נגד רה"מ נתניהו ברשתות החברתיות וכתב: "מודה ומתוודה: בשעתיים האחרונות אני מנסה להבין מה הוא רוצה להשיג בזה שהוא משווה את נרצחי טבח 7 באוקטובר לנרצחי אוסלו. ולא מצליח".
בהמשך, עקף כספית את רה"מ נתניהו: "זוכרים שלא מזמן הוא אמר משהו כמו 'מה שאחרים עושים ביממה, אני עושה בשעה?' אז זהו. קיבלנו הוכחה. מה שרבין, פרס וברק 'עשו' בעשר שנים, הוא עשה בעשר שעות. כבוד".
בעקבות התבטאותו מעוררת הסערה, תקף מוקדם יותר הבוקר, השר לשעבר חיים רמון את רה"מ נתניהו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "כדי לברוח מאחריותו לכריתת הברית עם החמאס, השווה נתניהו את מספר הקורבנות בטבח השבעה באוקטובר למספר הקורבנות בתהליך אוסלו".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בן כספית נגד נתניהו
    מחמוד א זהאר 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון בן כספית שאלתך :"מה ההזוי מרח' עזה מבקש"? אומר במילה אחת:שלטון!! מה שהוא ביקש עובד לראשית כהונתו הנוכחית :שלטון,שלטון ועוד קצת שלטון! ואולם,עשה זאת תוך שימוש בהסתה פרועה כנגד כל העם, שאיפה לחיסול המערכת הצבאית ,חיסול כל מתנגדיו פוליטית וחברתית ולדאבונו,ובמיוחד הקמת מדינה בה שלטונו יהא שלטון יחיד וישלוט על כידוני הצבא האמריקאי והחרדים בלבד!
    סגור
  • 3.
    בן כספית: כל הכבוד
    ייייייישששששש 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מעריץ אותך!! תופס את הנוכל המושחת במילה!! הבעיה שזה יעלה בחיים שלנו ובמדינת ישראל שלדעתי נתניהו מוביל לחורבן הבית השלישי
    סגור
  • 2.
    גם בן כספית פושע אח של פושע יעמוד לדין על הסתה ושקרים (ל"ת)
    אוהד חמצוואר 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    העובדות כואבות לשמאל שמנסה להצדיק את אוסלו
    אק 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל תומכי אוסלו קשה להם עם עובדות , ולבן כספית נזכיר , נכון ביבי אחראי בגלל שהוא ראש ממשלה ,אבל , האחראים הם ראשי הביטחון ושותפיהם ראשי המחאה שהכניסו את צהל לפוליטיקה בעידודם של התקשורת....אז שלא יעבדו עליכם.
    סגור