תקשורת ומדיה

רני רהב נגד הקואליציה: "נבלים, לא שווים כלום"

איש יחסי הציבור במתקפה נגד הממשלה: "רק לאחר שהממשלה תזרוק את אלה שלא שווים את החמצן שהם נושמים על חשבון משלם המיסים, נתפנה לומר תודה רבה לממשלת ישראל, ועד אז לא נאמר תודה"
תום נחום |  3
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)

היום (ראשון), התראיין הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר, משה בוגי יעלון בתחנת הרדיו 103FM. לאחר שנשאל יעלון מהי דעתו על התנהלות קבינט המלחמה בימים אלו, ענה כי "אני חושב שהתמונה מאוד ברורה לגבי מה ניתן ומה לא ניתן להפסיד מבחינת יעדי המלחמה. אני חושב שהחלטה החשובה שהקבינט קיבל רק לאחרונה, הוא היה יכול לקבל אותה כבר בשבוע הראשון, זה האם אנחנו פועלים לשחרר את החטופים או מפקירים אותם, אפילו מקריבים אותם כפי שחלק מחברי הקבינט מדברים על זה, כאשר פרט ליעלון, גם איש יחסי הציבור, רני רהב, בחר לתקוף את הממשלה.

רהב כתב בציוץ שהעלה כך: "1. תודה לנשיא ארצות הברית של אמריקה, ג'ו ביידן. 2. תודה לנשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי. 3. תודה לאמיר קטאר, תמים בן חמד אאל ת'אני. 4. לראש המוסד, דדי ברנע, ולנשות ואנשי המוסד. 5. לצה"ל 6. לשב"כ 7. שאלו אותי למה אני לא מודה לממשלה, סיבה אחת, זהו תפקידם, על זה הם מקבלים שכר, לדאוג לציבור. וכל עוד 30 חברי כנסת שחטפו את ישראל שחלקם הם חברי ממשלה, ועוד כאלה נבלים שלא מחזירים את הכסף שקיבלו למשרדיהם הלא שווים כלום, אין סיבה הגיונית לומר תודה!".
עוד הוסיף וכתב: "רק לאחר שהממשלה תזרוק את אלה שלא שווים את החמצן שהם נושמים על חשבון משלם המיסים, נתפנה לומר תודה רבה לממשלת ישראל, ועד אז לא נאמר תודה. ישנם שרים לענייני כלום, שכל דקה שעם ישראל ממן אותם, רכב, לשכה, נהג, דלק ותקציבי ענק שלא הולכים לגיבורי ישראל חיילי צה"ל, הם לא ראויים לתודה".
 

בריאיון, תקף יעלון את השרים בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר ואמר: "לצערי כתוצאה מההרכב של הקבינט, עם שניים מאוד בולטים כמו סמוטריץ' ובן גביר ואנשיהם, שחושבים שהיה נכון להקריב אותם, קיבל (הקבינט) את ההחלטה רק עכשיו. בינתיים הפסדנו 2 מהחטופות, נועה מרציאנו ויהודית וייס ז"ל".
 


בהמשך הריאיון, יעלון המשיך לתקוף את חברי הקבינט הנוכחיים ואמר: "אני חושב שמי שמנתח את האינטרסים של מי שעומד מולנו, המנוול יחיא סינוואר, הוא לא חטף את ה-238... הוא לא חטף אותם בשביל לשמור אותם איפשהו בעזה. הוא רצה ללכת לעסקה, אנחנו לא היינו ערוכים לזה, כולל לא ביום שלישי לפני פחות משבועיים. הקבינט מלחמה שבו נתניהו מקבל החלטה לא להחליט, שהמשמעות  שעוד יום עובר ועוד יום עובר עם כל הסכנה של זה".

יעלון המשיך להטיח ביקורת חריפה במקבלי ההחלטות של קבינט המלחמה ואמר: "אני חושב שהמהלך הקרקעי הופך להיות למשמעותי כלחץ רק אחרי שהוא הופעל. אני חושב שהיה אפשר להתחיל את הדיון על שחרור החטופים קודם".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דברי ההבל של רהב ואיילון
    ולדמיראיליץ לנין 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאוות הכבוד והכיבודים מפריעה לאיילון .אין כל ספק ולפי התנהלותו בעבר,דבר לא היה משתנה לעולם תחת שלטונו !! שקרן עלוב ומאחז עיניים סדרתי .ואילו רהב אצלו הרהב בלבד עובד!! אל תאמינו לסיפורי המעשיות של חבורה זו !!
    סגור
  • 2.
    רני רהב מכונת רעל
    אילן 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צה״ל שב״כ המוסד ונשות המוסד לא מקבלים משכורת? הם לא עושים את תפקידים , מה השטויות האלו של לא להודות לממשלה מי מנהל את המלחמה הזאת ? רני אהב ודיבורי הבלע שלו,והמשכיל יבין
    סגור
  • 1.
    אדון רהב אתה מגעיל אותי בתור גבר אתה אדם טיפש (ל"ת)
    אסף 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור