תקשורת ומדיה

מרב מיכאלי עצבנית: "סמוטריץ ובן גביר חושפים את התרמית"

אחרי דיונים בשני הקבינטים, החלה בקריה ישיבת הממשלה על עסקת החטופים במהלכה נודע שסמוטריץ' ובן גביר עדיין מתנגדים לעסקה, מירב מיכאלי מיהרה להגיב

מערכת ice |  2
בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר (צילום פלאש 90)
הקבינט התכנס לדון בתנאי העסקה עם חמאס על שחרור החטופים, סמוטריץ' ובן גביר סירבו לעסקה. בעקבות כך, מירב מיכאלי לא נשארה אדישה ומיהרה לרשום בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר): "ליבי עם משפחות החטופים על הצער שהפוליטיקאים של הימין המשיחי גורמים להם ואני מחזקת את כל גורמי הביטחון שתומכים בעסקה.
ההתנגדות של סמוטריץ ובן גביר חושפת את התרמית הקבועה שלהם: מדינת ישראל עבורם היא חמורו של המשיח, שבסופה מדינת הלכה שבשבילה צריך להקריב חיי יהודים. לכן, אין להם בעיה להקריב את חיי החטופים; הם יודעים שעסקה תקרב את סיום הלחימה ותרחיק את החזרה לגוש קטיף. אלה אנשים שצריך להרחיק מהשלטון ומהציבוריות כדי להציל לא רק את החטופים אלא גם את מדינת ישראל". 
כאמור, דברים אלו נאמרו לאחר לאחר שבצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר, הודיעו כי יתנגדו לעסקת החטופים. "ככל שהפרסומים לגבי עסקת החטופים נכונים, העסקה המוצעת רעה ואסור להסכים לה. זוהי רעה לביטחון ישראל, רעה לחטופים ורעה לחיילי צה"ל", נמסר מטעמו של שר הכלכלה.
עוד אמר סמוטריץ: "הדרך היחידה להשבת כל החטופים היא דרך המשך הפעלת הלחץ הצבאי הבלתי פוסק על החמאס עד להכרעה מוחלטת. הציונות הדתית תעמוד כמו חומה בצורה על המשך המלחמה עד להשמדה מוחלטת של חמאס, החזרת החטופים כולם והסרת האיום הנשקף מרצועת עזה לעבר אזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיכאלי לא שפויה. 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להכריב חי של חיילים ומילויימניקים אם מישפחה וילדים בבית זה נסדר? אנשים עיבדו את השכלבזמן שכול מדינה בסכנה.
    סגור
  • 1.
    אז מה את מציעה לא להכריע את חמאס
    חגי 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדי שיעשה טבח נוסף
    סגור