תקשורת ומדיה

ינון מגל חושף: התרומה המרגשת לחיילים במסעדת 'אגאדיר'

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, חשף את התרומה המרגשת של מנכ"ל קהילת 'היכל מרן' בבני ברק, שראה 40 חיילים מחכים בתור למסעדת ההמבורגרים 'אגאדיר' בבני ברק והחליט לשלם את החשבון: "חייל זה נשמה גבוהה. עם ישראל חי"
תום נחום | 
המבורגר-אילוסטרציה AI
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-47 של המלחמה בעזה (רביעי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, אבל כעת על הפרק עסקת חילופי השבויים שסוכמה בין הצדדים ותביא להפוגה בלחימה.
בתוך כך, ההתגייסות מכל קצוות העם למען החיילים השומרים עלינו נמשכת, כאשר מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, חשף סיפור מרגש במסגרתו אדם חרדי ראה חבורה של כ-40 חיילים אוכלים במסעדת ההמבורגרים 'אגאדיר' בבני ברק והחליט להרים את הכפפה ולשלם את החשבון במלואו.

בהודעה שנשלחה לינון מגל ואותה הוא פרסם בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו נכתב כך: "מה המצב ינון, לא אוהב פרסומות אבל אחרי מה שקרה לחייל יקר בעיר שלי בני ברק הייתי חייב לעשות את הדבר הבא. עברתי בשעה 22:00 באזור בסר בבני ברק וראיתי קבוצה של 40 חיילים לוחמים יושבים ומחכים להיכנס למסעדה "אגאדיר" הכשרה ניגשתי לבעל המסעדה ואמרתי לו חשבון החיילים הערב עליי, והמשכתי בדרכי. לאחר דקות שלחו סרטון של החילים אומרים תודה ואז הבנתי שהבינו את המסר שחרדי מבני ברק שילם עליהם, זה בשבילי קידוש ה' ענק ואולי בזכות זה הציבור יתחיל להבין שחייל זה נשמה גבוהה. עם ישראל חי. רפי מ. מנכ"ל קהילת "היכל מרן" בני ברק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה