תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 נשברת: "לידה בשבי, אי אפשר לעכל"

מגישת ערוץ 14, הדר מילר, הגיבה לדיווח לפיו אחת החטופות ילדה בשבי חמאס בעזה: "יש לידות קשות, יש לידות בבית, יש לידות בדרך ויש לידה בשבי, במנהרות אפלות של נאצים ארורים. אי אפשר לעכל בכלל"
תום נחום | 
ערוץ 14 (צילום מסך)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה. יומה ה-39 של המלחמה בעזה (שלישי) מתמקד בהמשך ההסלמה בצפון והתגברות ירי חיזבאללה על ישראל, שעשויה להביא את הדרג המדיני להכרעה קרובה. לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק ואף שוחררו שני סרטונים של השבויות כחלק מהמאבק הפסיכולוגי.
בתוך כך, על רקע הדיווח המזעזע לפיו ישנה הערכה כי אחת מהחטופות ילדה בשבי חמאס בעזה, מגישת ערוץ 14, הדר מילר, הגיבה בזעזוע עמוק לכך וכתבה בטוויטר: "יש לידות קשות, יש לידות בבית, יש לידות בדרך ויש לידה בשבי, במנהרות אפלות של נאצים ארורים. אי אפשר לעכל בכלל".
 
אם הלחץ הגדול מהמצב הביטחוני והמלחמה בעזה לא מספיק, מגישת ערוץ 14, הדר מילר, חשפה בחשבון הטוויטר שלה את הסיטואציה המשפחתית המורכבת איתה היא מתמודדת כאשר בנה, גלעד, מאושפז כבר עשרה ימים, בעוד מילר ביקשה מעוקביה לסייע ולהתפלל לשלומו ולמען החלמתו.

בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלה, מילר כתבה כך: "יום עשירי לאשפוז, יום 12 מהמיון הראשון. גולי שלנו לא משתפר... מבקשת שתהיו טובים ותוסיפו אותו לתפילות שלכם. גלעד בן הדר לרפואה שלמה". לפני יותר משבוע, ב-5 בנובמבר, מילר כתבה כך: "ימים הזויים כאלה שכשהרופאה מטיסה את הקטנצ'יק שלי למיון אני משתגעת מדאגה ותוך כדי אומרת תודה שיש לי ילד לקחת למיון...".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה