תקשורת ומדיה

פדיחה בשידור חי: מה הברסלבים גרמו לכתבת לעשות?

כתבת טורקייה השתטחה מחשש לאזעקות וירי טילים, אך לאחר שניות התברר שמדובר היה בכלל במוזיקה שבקעה מרכב של חסידי ברסלב
תום נחום | 
טלוויזיה (צילום shutterstock)
המערכה הכבדה של ישראל בעזה, מלחמת חרבות ברזל, נכנסה הבוקר (שלישי) ליומה ה-25. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו החל ממתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר ועד היום. כ-240 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, כאשר אמש שוחררו ארבעה משבי חמאס. לצד המצב הקשה יש מי שעדיין מנסים להרים את המורל הלאומי, כאשר אחד מאלו שעושים זאת בהצלחה יתרה הוא כתב חדשות 12ברהנו טגניה, שעובר בין הגדודים והיחידות השונות של צה"ל וכוחות הביטחון ומרים את המורל ביחד עם הלוחמים.
לצד טגניה, שמרים את המורל באופן מכוון ומודע, יש מי שהצליחו לעשות את זה באופן לא מכוון בפאדיחה משעשעת במיוחד, ומכיוון מפתיע למדי, כאשר במהלך שידור של הטלוויזיה הטורקית, הכתבת שמעה רעש חזק, חשבה שמדובר באזעקה ובבהלה השתטחה על הרצפה לצד הכביש עליו עמדה במטרה לתפוס מחסה, אך לאחר מספר שניות התברר, בשידור חי כמובן, שמדובר היה בכלל במוזיקה שבקעה מרכב של נחמנים מחסידות ברסלב, שרקדו על הכביש במטרה לשמח את העוברים והשבים בזמנים קשים אלו, כאשר הסרטון המדובר הפך לוויראלי.
 
בחזרה לברהנו טגניה, היום (שלישי) כתב חדשות 12 הגיע לפגוש את לוחמי חיל הים, כאשר בסיום הדיווח עם הלוחמים, המגיש עופר חדד, ששידר מהאולפן ביחד עם עמליה דואק, פנה לטגניה ואמר בהומור: "כל הדיווחים הקודמים הסתיימו על הכתפיים של הלוחמים, אבל זה החי"רניקים". ברהנו השיב בהלצה ופנה ללוחמים: "אנשים שנמצאים באולפנים הם אוהבים לסכסך, זה התפקיד שלהם, הם אמרו שאתם הכי טובים ושלא תרימו אותי והכל בסדר, אבל הם רוצים שתזרקו אותי לים ואני לא יודע לשחות אז אל תעשו את זה, אבל מה שכן הם ראו שאני מסתובב עם שכפ"צ ואמרו שהשכפ"צ של הערוץ לא מספיק כי אין תקציב אז דאגו לי לשכפ"צ ימי, וואו איזה משקל". החיילים שרו והריעו לטגניה, שסיים את השידור בסלפי עם החיילים אותו הגדיר כ׳סלפיגניה׳.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה