תקשורת ומדיה

סלקום ו-yes בעסקת ענק: חתמו על הסכם רכש עם אמזון

קבוצת סלקום מודיעה היום כי החברה חתמה על הסכם רכש עם ענקית המדיה Amazon העולמית. במסגרת ההסכם, סלקום TV רכשה זכויות שידור עבור תכני מקור, סדרות וסרטים מבית אמזון שיעלו לספריית ה-VOD כבר בחודש נובמבר הקרוב, בנוסף גם yes הודיעה על הסכם דומה

מערכת ice |  3
אמזון פריים וידאו (צילום יח"צ)
הסכם רכש התוכן עם אמזון יעניק לצופי סלקום TV עוד כ-200 שעות תוכן שיתווספו החל מחודש נובמבר. תכני אמזון יצטרפו לקטלוג העשיר של סלקום TV שכולל 100 ערוצים, מתוכם 15 ערוצי ילדים ו-17 ערוצי ספורט.
הוספת תכני המקור של אמזון יהפכו את סלקום TV לבעלת שירות עשיר, גדול, אטרקטיבי ומשתלם ביותר עם סדרות הפופולריות ועטורות הפרסים. כמו כן, מציע השירות ספריית וי או די עשירה שכוללת עשרות אלפי פריטי תוכן, מאות סדרות, הקטלוג המלא והשלם של HBO, כ-1,500 סרטים מהאולפנים המובילים בעולם. כל זאת עם יכולות קאצ' אפ להקלטה אוטומטית של כל הערוצים שבוע לאחור.
חברת סלקום TV מבטיחה כי תמשיך להשתפר, להתרחב ולהציע לצופים שלה עולמות תוכן עשירים, כל אחד בהתאם לצרכי הצפייה שלו: משפחות עם ילדים, זוגות צעירים ללא ילדים, סטודנטים, רווקים, מכורי ספורט, שוחרי סדרות וסרטים, צרכני חדשות, חובבי דוקו, לייף סטייל, תוכניות בישול ועוד.
הכירו את  התכנים שכולנו נתמכר אליהם בקרוב: גברת מייזל המופלאה - דרמה קומית שזכתה בפרס האמי ובפרס גלובוס הזהב לסדרה הקומית הטובה ביותר. הסדרה מביאה את סיפורה של עקרת בית יהודיה מניו יורק שמגלה שיש לה כישרון לסטנד אפ ומנסה לפלס את דרכה בעולם הקומדיה תוך שהיא מנסה לשמור על התא המשפחתי.
אחרי דיסני+ ודיסקברי + אמזון הגיעה גם ל-yes
החברת מודיעה על הסכם עם ענקית התוכן אשר במסגרתו ישודרו שלל סדרות, סרטים ודוקו של אמזון שיעלו החל מנובמבר הקרוב, ביניהם:
הסדרות "גברת מייזל המופלאה", "העלאה" ו"הבלתי מנוצח". הסרטים: "מגלה את אמריקה 2", "סרט המשך בוראט" ועוד. ובנוסף סרטי הדוקו "ג'סטין ביבר: העולם שלנו" ו"פינק: כל מה שידוע לי עד כה".
האיש במצודה הרמה - סדרת מד"ב שמבוססת על ספרו של פיליפ ק' דיק. הסדרה מתרחשת במציאות שבה גרמניה הנאצית ניצחה במלחמת העולם השנייה. המחתרת האמריקאית מרימה את ראשה כשהשליטה בארה"ב מחולקת בין גרמניה לבין יפן. 
Grand Tour (המסע הגדול) - סדרת ההמשך של מגישי "טופ גיר" המיתולוגיים: ג'רמי קלרקסון, ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד. לכאורה, מדובר בתכנית רכב אבל בפועל זו סדרה שעוסקת בחברות בגין גברים, בהשפעות הגיל ובחיים עצמם - תוך השקעת מיליוני דולרים בכל פרק במכוניות משוכללות, מירוצים מרהיבים ושטויות של גברים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    על סלקום להוסיף שמונה ערוצי MTV
    גיא 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סלקום TV אמורה לרכוש ולהוסיף גם 8 ערוצי MTV: 1) MTV 80s 2) MTV 90s 3) MTV 00 4) MTV CLUB ) DANCE) 5) MTV HITS 6) MTV MUSIC 7) MT HD 8) MTV סדרות לחבילת הערוצים הבסיסית של סלקום TV
    סגור
  • 2.
    על סלקום להוסיף שמונה ערוצי MTV
    דולב 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סלקום TV אמורה לרכוש גם 8 ערוצי MTV: 1) MTV 80s 2) MTV 90s 3) MTV 00 4) MTV CLUB ) DANCE) 5) MTV HITS 6) MTV MUSIC 7) MT HD 8) MTV סדרות לחבילת הערוצים הבסיסית של סלקום TV
    סגור
  • 1.
    לא מבין את התרגשות
    איגור 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השירות של אמזון עולה 20 שקלים בחודש.. סלקום tv 99.…....
    סגור