תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 נגד נתניהו: "התנהלות ממשלת ישראל מופקרת"

מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, במתקפה חריפה נגד ממשלת נתניהו על רקע מלחמת 'חרבות ברזל': "ההתנהלות של ממשלת ישראל בהובלת נתניהו ביומיים האחרונים מופקרת. נראה שהיא לא תופסת את חומרת המצב. וחוזרת לדאוג להעביר אספקה לנאצים בעזה. זה מתן פרס לטרור. אתם לא ראויים לכהן"
תום נחום |  4
ערוץ 14 (צילום מסך)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה העשירי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ללא פחות מ-199 משפחות של ישראלים שנחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שני) כנעדרים ולא פחות מ-3,700 נפצעו במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, כאשר כעת, גם בערוץ 14 עולים קולות רבים שיוצאים למתקפה נגד התנהלות ממשלת נתניהו, ביניהם גם מגיש הערוץ, שמעון ריקלין.
ריקלין העלה ציוץ תוקפני נגד הממשלה וכתב כך: "ההתנהלות של ממשלת ישראל בהובלת נתניהו ביומיים האחרונים מופקרת. נראה שהיא לא תופסת את חומרת המצב. וחוזרת לדאוג להעביר אספקה לנאצים בעזה. זה בלתי מתקבל על הדעת. זה לא מוסרי. וזה מתן פרס לטרור. במלחמה כפי שאמר צ’רצ’יל נדרש עוז החלטה. אם אתם לא מסוגלים לכך אתם לא ראויים לכהן".
 
בתוך כך, נציגות מטה משפחות החטופים והנעדרים המונה 700 בני משפחה של למעלה ממאה חטופים ונעדרים, נפגשה לראשונה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש (ראשון) בבסיס פיקוד העורף ברמלה והבהירה את דרישת המשפחות לפעול בכל דרך ובאופן מיידי לשחרור החטופים והנעדרים.
המשפחות דורשות הפעלת כל מהלך הנדרש מול ראשי חמאס ומול מנהיגי מדינות ערב המשפיעים עליהם, כדי להוביל לשחרור מיידי. המשפחות עדכנו את ראש הממשלה בדבר היותן מודעות למורכבות הבעיה, אך גם להזדמנויות שנוצרו בימים האחרונים בסוגיית המו"מ לשחרור החטופים.
מהמטה נמסר כי "מטה המשפחות מחזק את צה"ל ומחזק את מערכת הבטחון ועומד על כך ששחרור החטופים והנעדרים נמצא בראש סדר העדיפות של מדינת ישראל לפני כל שיקול אחר". עוד נמסר כי "אנחנו מקבלים את הבהרת ראש הממשלה לפיה הדברים שנאמרו על המתנה לסיום הלחימה לא היו על דעתו". בנוסף, נתניהו אמר למשפחות כי אחד מיעדי המלחמה הוא החזרת השבויים והנעדרים.
בפגישה השתתפו גם נציגי משפחות חטופים שהוזמנו ישירות ע״י משרד ראש הממשלה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הזיה
    אופיר 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל כך צודק
    סגור
  • 3.
    ריקלין סוף סוף אתה מאוזן
    אורית 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא תומך בלי סייג בצורר המדינה,ביבי וממשלת החורבן שלו.
    סגור
  • 2.
    נו באמת?
    אזרח ותיק 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתושב מדינת תל אביב גאה, אתה נשמע כמהונדס תודעה, האם גם אתה מהמתנבאים במחנה? החלקה, בושה...בושה...
    סגור
  • 1.
    ריקלין 'דה-גיבער'
    אחד העם 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלינו היו אומרים: שמש ריקלין דה-גיבער מיט דה-טוכעס אריבער.
    סגור