תקשורת ומדיה

שטראוס חוטפת מינון מגל אחרי המבצע: "מה זה נואשות?"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, לא עוצר את החרם נגד שטראוס ותקף את המבצע החדש של תמי 4 אותו פרסמה דנית גרינברג: "סירי, מה זה נואשות". וגם: מה קרה בסניף 'אושר עד' בירושלים והקיוסק שהחליט להחרים ולא למכור את מוצריה של שטראוס
תום נחום |  5
ינון מגל נגד שטראוס (צילום ויקיפדיה/ סטודיו תומאס תומר שלום, shutterstock)
על רקע הניתוקים משירות תמי 4 במסגרת החרם שהכריז מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל נגד שטראוס בעקבות חרם המפרסמים אותו מובילה שטראוס נגד ערוץ 14, ולאחר שבתקשורת החרדית הצטרפו לחרם - כאשר חלק מסרבים לפרסם אצלם את הפרסומות של שטראוס וחלק גם החליטו להסיר את הפרסומות, ינון מגל לא עצר וממשיך לתפעל את החרם לקראת הקניות הרבות הצפויות לקראת ראש השנה כאשר חשף כתב רבנים חדש נגד שטראוס על רקע חרם המפרסמים נגד ערוץ 14, כאשר כעת, ינון מגל ממשיך לתקוף את שטראוס על רקע המבצע עליו הכריזה בתמי 4 לכבוד ראש השנה.
ינון מגל העלה סרטון של דנית גרינברג שפרסמה את המבצע המדובר ואמרה: "לא משנה איזה צבע אתם, העיקר שתמי 4 יהיה אצלכם. אם תזמינו ממהדורת החג תקבלו מארז מאוד מאוד שווה של יד מרדכי כל אחד", כאשר מגל הגיב על כך: "סירי, מה זה נואשות". בנוסף, מגל העלה צילום של מדף עמוס בדבש יד מרדכי בסניף 'אושר עד' בירושלים וכתב: "יד מרדכי. אושר עד ירושלים. קנו אחד" וכמו כן, גם פרסם תמונה של קיוסק שהחליט לא למכור את מוצרי שטראוס: "ללא חשש שטראוס".
בתוך כך, נראה שיש מי ש'מריח את הדם' מהחרם נגד שטראוס, כאשר אסם הכריזה מלחמה והוציאה מותג צ'יפס חדש בשם 'CHIPS' שיתחרה בתפוצ'יפס של שטראוס-עלית, כל זאת כ-8 שנים אחרי החלטתה של אסם לעצור את הייצור של מותג הצ'יפס הקודם שלה - צ'יפסי, כאשר ברשתות החברתיות מצד תומכי החרם נגד שטראוס כבר יש היענות.
 
 בחזרה למכתב הרבנים בראשותו של הרב דב ליאור, רב העיר קרית ארבע לשעבר, נכתב כך: ״אנו, רבני ערים, רבני ישובים, ראשי ישיבות וראשי מוסדות בציונות הדתית, מזועזעים מהחלטת חברת המזון שטראוס, להשתמש בכוחם הכלכלי כדי להשליט אג'נדה פוליטית על דעת הקהל בישראל. ערוץ 14 הוא הערוץ היחיד המאזן את כל שאר ערוצי התקשורת- כולל התקשורת הממלכתית שכולם מנגנים בקול אחד המוטה באופן בוטה לטובת השמאל והאופוזיציה. הרצון להחרים את ערוץ 14 מוכר לכל את התקופה החשוכה של רוסיה הקומוניסטית שבה אסור היה להשמיע שום רעה מלבד זו המקובלת על השמאל הקומוניסטי האתיאיסטי״. 
״לא נוכל בשום אופן לעבור על כך בשתיקה! מדינת ישראל המקבצת בתוכה אחרי אלפיים שנות גלות את עם ישראל השב מכל קצוות תבל כוללת בתוכה כיום קבוצות שונות. אידאות שונות ותפיסות לאומיות ואמוניות שונות - וכולן צריכות חופש נמיר להבעת דעתם. ההחלטה להחרים כלי תקשורת המבטא קול צלול וברור שנאמר למסורת ישראל ולערכים לאומיים וציוניים. היא לא החרמה נקודתית של גוף תקשורת אלא החרמה ופגיעה בציבור גדול בישראל איננו יכולים לשבת מנגר, והרינו להודיע כי מהיום הישיבות ומוסדות החינוך שלנו לא ירכשו מוצרים מחברות המחרימות ציבורים בישראל, הפוגעות בחופש הביטוי ובאחדות העם אנו קוראים לתלמידנו ובני משפחותיהם ללכת בדרכנו ולא לרכוש מוצרים של חברות מסחריות המנסות להשתיק ולסתום פיות״.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כבר חודש שלם לא נכנס אף מוצר של שטראוס לביתנו!!! (ל"ת)
    יש גבול! 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    כמה המאזן בסוף. זה מה שקובע
    מעניין 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שטראוס לא היו הגונים , אבל יינון מגל. נו אין מה להגיד.
    סגור
  • 3.
    כנסו דחוף!!
    גלי 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תקשיבו בלי קשר לחרם פתאום הבנתי כמה חב שטראוס מצצה לנו את הכיס. היא יודעת להוריד מחירים יפה שהיא רוצה!! לדעתי מעדן מזורגג לא צריך לעלות יותר מ2 שקל. לקחת 5.50 שקל על מעדן?? אינשאללה תתרסקו!!!
    סגור
  • 2.
    מישהו יודי איך מתקדמת התביעה של האזרחים מול תמי 4 (ל"ת)
    אני 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    המניה של שטראוס צוללת!!! מגיע לכם!! (ל"ת)
    אזרחית 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור