תקשורת ומדיה

בן כספית תוקף את נתניהו: "ההפיכה המשטרית מלווה בהפיכה חינוכית"

העיתונאי תקף את הממשלה בכך שלמהפכה המשפטית המקודמת נוספה גם מהפכה חינוכית, לטענתו של כספית החינוך החרדי מקבל יתרון תקציבי ושעתי על פני החינוך החילוני והליברלי
מערכת ice |  2
בן כספית, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

העיתונאי בן כספית תקף בטורו לעיתון מערבי, את הממשלה ובייחוד את סיעת הציונות הדתית בכך שגרמה להפיכה חינוכית במוסדות החילוניים בארץ. כספית טוען כי החינוך החרדי והדתי מקבל העדפה תקציבית ושעתית על פני החינוך החילוני.

"תודות לנתניהו, הבנו שנתנו מונופול על היהדות לכוחות הכי קיצוניים, אורתודוקסיים ושמרנים שקיימים בה. הפקרנו את הזירה. מאות בתי ספר, מנהלים, מורים, אלפי הורים, כולם קמו בבת אחת והודיעו עד כאן. ההפיכה המשטרית, כך גילינו מלווה גם בהפיכה חינוכית. החינוך הממלכתי הפך לזנב, לסרח עודף שכולם מתעללים בו. לא עוד".

בטורו מסביר כספית על ההבדלים ביחס הממשלה בין החינוך הדתי לחינוך החילוני וטוען כי בעזרת הקמת הממשלה של נתניהו, החילונים והדמוקרטים מתעוררים על מנת להילחם על המדינה מול הדתיים ועל העקרונות לשמם הוקמה המדינה וכי אין כוונה לוותר על מדינת ישראל הדמוקרטית יהודית שערכיה שורטטו במגילת העצמאות. "ללבוש מה שנרצה, לאכול מה שנרצה, להתחתן עם שנרצה ולהגדיר אותנו כמו שנרצה" לפי דבריו של כספית. מי שאשם לטענתו במצב הם חברי הכנסת מטעם הציונות הדתית שמנצלים את הכוח שנתן להם נתניהו על מנת להביא לישראל הקצנה דתית.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביבי
    דוני 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן כספית איש קטן נגד ביבי איש עצום
    סגור
  • 1.
    תבדוק בבית
    יעקב 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בן כספית אתה מדבר על חינוך ? אחיך אורי כספית עבריין מורשע, הוציא במרמה מיליוני ש' מעולים חדשים, נאשם בנוכלות נשפט וישב בכלא. תעשה סדר בביתך
    סגור