תקשורת ומדיה

אופירה אסייג בהצהרה מרגשת במיוחד: "אני אוהבת אותך"

אופירה אסייג ממשיכה לתמוך ביועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה: "בא לי שלט באיילון: גברתי היועצת המשפטית, אני אוהבת אותך, אני מחבקת אותך, גלי בהרב מיארה, בביטחון, בביטחון, בביטחון"
תום נחום |  7
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחרונה השתרשה המילה "פקידה" בניסיון לתאר את מעמדה של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, שהפכה למטרה לביקורות קשות מצד הממשלה, שמנסה להקטין את חשיבותה. המילה הזו הפכה לפני כשבועיים לעימות גדול באולפן של 'אופירה וברקוביץ'' בקשת 12 כשהחל עימות קולני בין המגישה אופירה אסייג לאורח, עורך הדין דוד פורר כשגם ההתנהלות של המגיש לצדה אייל ברקוביץ' מלפני שבועיים עלתה לאוויר ובאופן מפתיע קיבלה גיבוי מאסייג, שלא הפריע לה כל כך שהזלזול הופנה לפרופסור טליה איינהורן - כאשר כעת, אסייג ממשיכה לגבות את היועמ"שית ויוצאת בקריאה נרגשת.
אסייג כתבה על היועצת המשפטית לממשלה כך בחשבון הת'רדס שלה: "בא לי שלט באיילון: גברתי היועצת המשפטית, אני אוהבת אותך, אני מחבקת אותך, גלי בהרב מיארה, בביטחון, בביטחון, בביטחון".
 
אסייג אמרה בזעם לדוד פורר: "למי אתה קורא פקידה? אתה קורא ליועצת משפטית פקידה?", ברקוביץ' התערב: "זה הנקודה, פה הבעיה, הם איבדו את הדרך", אני לא מוכנה שבשולחן שאני יושבת אתה תזלזל באף אישה...פה אף אחד לא יזלזל באף אישה", עורך הדין השיב לה: "היא אדם שלא נבחר"
 
אסייג המשיכה: "זהו זה אדון פורר, שמעת? אתה לא תזלזל פה באף אישה. אתה לא מבין איך מדברים לאשה, תתבייש לך, פה זה לא כנסת ישראל, פה אף אחד לא יזלזל באשה", פורר ההמום השיב לה: "את לא מבינה עברית, את פשוט לא מבינה עברית, כנראה שאת לא מבינה עברית". 
פורר המשיך: "את עושה צחוק? לפני שבועיים ברקוביץ' פה זלזל בפרופסור טלי איינהורן, אמרת שהיא מסוכנת ומשקרת, כשאייל ברקוביץ' אומר את זה, את מדברת על כבוד לנשים? את חייה במציאות מקבילה". אסייג השיבה: "אז אני רוצה להגיד לך פורר שברקוביץ' הוא צודק, היא מנותקת".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אופירה
    ריקי 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אופירה קמת מאשפתות ופותחת פה של ג׳ורה על מי שלא מוציא חן בעיניך תחזרי מאיפוא שהכעת
    סגור
  • 5.
    מה. שחשוב. זה. הפוזה
    דודו. אפוי. מצוי 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביי. הי. מרת. אופירה את כלום. רק פוזה שפוני. פוני. הלק קבלה את. הכול. הלק בקונבינה. אין. לך. כלום. ושום. השכלה ואלי. עברת. קורס. מזורז לצעקות. וליגלוג קלפי. אנשים. בתקשורת. תעברי. לניו יורק את. מדברת. מעולה. אנגלית. מלגלגת. רק. פוזה. פקה. פקה. מחפשת. את. עצמה בתקשורת.
    סגור
  • 4.
    אופירה, אני אוהב אותך
    אבי שצקי 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כאחת שנותנת ומפזרת כל כך הרבה אהבה, אבל גם ביקורתית, אוהב את הגישה שלך, השיפוט שלך מקווה שהרבה שנים תהי חלק מרכזי בתקשורת ומאחל לך הצלחה גדולה, כולך לב ענק.
    סגור
  • 3.
    אוהבת כל מי שנגד ביבי והממשלה
    נורית 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    גברתי האם את יודעת מה תפקידה של מיארה היועמשית.? האם יש לך שמץ של מושג בממשל ופוליטיקה. את הרי משננת כל מיני סיסמאות ודפים שמכתיבים לך .את אוהבת כל מי ששונא את ביבי וממשלתו. לכי קצת ללמוד לא יזיק לך .
    סגור
  • אופירה מעולה
    עמי 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שסובב את הנאשם הסגול מחריב החברה הישראלית, ראוי לבוז. פורר לא ביקש לדייק את התפקיד שלה בתוך הממשלה, אלא להקטין אותה ולזלזל במעמדה, ההיתממות שלכם זה משהו
    סגור
  • 2.
    תקשורת
    יושר 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי זו אופירה פה מלוכלך שום דבר לא טבעי הכל זה על הסכין התקשורת עושה מכל זבל כוכב
    סגור
  • 1.
    הלך הזרזרזיר אצל העורב (ל"ת)
    דן 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור