תקשורת ומדיה

חדשות 13 נפרדת מהמנכ"ל: "מוקירה תודה ונפרדת בהערכה רבה"

כחודשיים אחרי שהחליט לעזוב ומנכ"ל רדיו 103FM, אור צלקובניק מונה כמחליפו, חדשות 13 תיפרד ביום חמישי הקרוב מהמנכ"ל היוצא, אבירם אלעד, במסיבת פרידה מיוחדת
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
לאחר שנתיים בלבד בתפקיד, מנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד הודיע לפני כחודש וחצי למנכ"ל רשת 13, יורם אלטמן, כי החליט לסיים את תפקידו. אלעד ערך שיחה גם עם אלטמן וגם עם יו"ר רשת 13, נדב טופולסקי, כאשר שבוע בלבד לאחר ההודעה על החלטתו של אלעד נבחר מנכ"ל מפתיע מאוד שיחליף אותו -  אור צלקובניק, כאשר כעת בחדשות 13 נערכים למסיבת הפרידה מאלעד, שתיערך ביום חמישי הקרוב.
כעת, בהזמנה למסיבת הפרידה של חדשות 13 מהמנכ"ל היוצא אבירם אלעד שתיערך ביום חמישי הקרוב בשעה 21:30 ב'ריברסייד' בתל אביב, אותה חשף כתב mako גיל משעלי, נכתב כך: "חדשות 13 מוקירה תודה ונפרדת בהערכה רבה מהבוס... המנכ"ל אבירם אלעד. ב-21:30 ב'ריברסייד' תל אביב. כולכם מוזמנים למסיבת הפרידה באירוע חברה מושקע ואיכותי".
 
באשר לצלקובניק, מנכ"ל רדיו 103FM בן ה-40 כבר אמור היה להיות מפקד גל"צ החדש, אך בעקבות הבחירות בנובמבר 2022 הוא מעולם לא נכנס אל התפקיד. כעת הוא ינסה להוביל את המערכת שנמצאת בדעיכה ברייטינג בחודשים האחרונים. כזכור, אבירם נענה לבקשת הנהלת הערוץ לסייע במציאת מחליף והוחלט לבסוף שיהיה זה צלקובניק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה