תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג חושפת: "הלב נשבר, לא שמרתי על עצמי"

מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג, התייחסה בטור ל'ישראל היום' לדרך בה היא מגדלת את בתה הבכורה, שילה, שחגגה השבוע 16, ונזכרה בהתמודדויות שלה בגיל ההתבגרות: "בגיל 16 חוויתי תקופה סוערת, גדושה בהרפתקאות שחלקן מסוכנות וחלקן שוברות לב. הייתי נערה מבולבלת וצמאה לריגושים, ולא שמרתי על עצמי מספיק, והמחשבה שבנותיי יעברו דרך אותה אינטנסיביות מלחיצה אותי"
מערכת ice | 
פאולה רוזנברג (צילום יוטיוב/ כאן 11)
בעוד היא מרבה להתייחס לרפורמה במערכת המשפט ולהעביר ביקורות קשות על הממשלה בתקופה האחרונה, וכמו כן, למרות שהפכה לפנים מוכרות וקבועות בנוף ההפגנות ברחוב קפלן בתל אביב, מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג, בחרה דווקא להתמקד בחייה האישיים ובדרך בה היא מגדלת את בתה הבכורה שילה, בטור שלה ב'ישראל היום', כאשר בתה הבכורה שילה חגגה השבוע יום הולדת 16, מה שגרם לפאולה לנבור בעבר ולנדוד במחשבה אל עבר החוויות שלה בגיל ההתבגרות.
רוזנברג כתבה כך: "בגיל 16 חוויתי תקופה סוערת, גדושה בהרפתקאות שחלקן מסוכנות וחלקן שוברות לב. הייתי נערה מבולבלת וצמאה לריגושים, ולא שמרתי על עצמי מספיק, והמחשבה שבנותיי יעברו דרך אותה אינטנסיביות מלחיצה אותי. אמרתי לה שגם אני הייתי מתבגרת, שאני יכולה להזדהות עם הסקרנות להתנסות ולחוות, לטעום רגשות חדשים. אמרתי לה: "בואי נעשה הסכם: אם את רוצה לנסות משהו, אם את יכולה, תספרי לי לפני, ואם את לא מרגישה שאת מסוגלת לספר, לפחות שזה ייעשה במקום בטוח ומוכר, שיש בו רק אנשים שאת מכירה, אוהבת וסומכת עליהם. בטח לא במסיבה במקום פתוח, הרחק מהבית, שיש בה אנשים רבים שלא פגשת מעולם". היא אמרה לי שהיא מסכימה איתי, וזה היה כל כך מרגש".

בתוך כך, רק השבוע פאולה רוזנברג הותקפה ברשתות החברתיות בטענה בעלת אופי מזלזל כי נראה שהיא בדרך לריצה לפוליטיקה והמגישה הגיבה בכעס גדול, כאשר בתגובה בפייסבוק, כתב לרוזנברג אדם בשם שמעון לב רן, שעל פי חשבון הפייסבוק שלו משמש כיועץ נדל"ן בכיר בסנצ'ורי 21 הרצליה, כך: "ניבט מהפוסטים שלך שאת עושה צעדים ראשונים לעבר הפוליטיקה. אומר לך דבר אחד: יש לנו מספיק ויותר נשים בינוניות בצד השמאלי. תשאלי אפילו את מרב (מיכאלי)".
רוזנברג הגיבה לדבריו כך: "אוי שמעון, אתה כל כך לא בכיוון כשאתה לא עונה לגופו של עניין. יש לנו מספיק גברים בינוניים שינסו להעליב נשים באמצעות תגובות ילדותיות. חפש פוזיציה אחרת", בנוסף כתבה בסטורי באינסטגרם שהעלתה עם צילום המסך של השיחה המדוברת בפייסבוק: "ולא, אין לי עניין להצטרף לפוליטיקה. יכול להיות שהפה שלי יסתדר שם, אבל לא חושבת שהלב שלי מתאים לזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה