תקשורת ומדיה

יאיר שרקי נשבר: "אירועים אלימים ומכוערים, איזה מחנק"

כתב חדשות 12, יאיר שרקי, הגיב לאירועי האלימות הקשים לאחר מעבר החוק לביטול עילת הסבירות: "אתמול סיימנו יום ארוך עם תמונות אופטימיות של ידיים מושטות ברכבת. היום הזה מסתיים עם תיעוד ניפוץ שמשה של רכב ובתוכו משפחה, ירי באוויר, ודריסה מכוונת של מפגינים. איזה מחנק בישראל תשפ״ג, יומיים לפני תשעה באב"
מערכת ice |  2
יאיר שרקי (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
נהג תועד אמש (שני) דורס קבוצה של מפגינים שחסמו את כביש 531 באזור כפר סבא. על פי המשטרה, שלושה מפגינים נפצעו באורח קל. הדורס, גבר בשנות ה-20 לחייו, נתפס זמן קצר לאחר מכן.
כמו כן, נרשמו גם עימותים קשים בין המשטרה למפגינים בתל אביב ובירושלים, מפגינים ניפצו את שמשת הרכב של אישה שנסעה עם ילדיה, שהחלו לבכות בהיסטריה בעקבות התקיפה, קב"ט קיבוץ חצרים שלף את נשקו וירה באוויר מול מפגינים ימניים מחוץ לשער הקיבוץ ובאופן כללי נראה שהמתיחות בחברה הישראלית רק מסלימה והאלימות גוברת ומגיעה לשיאים חדשים ושליליים במיוחד, מה שגרם לכתב חדשות 12, יאיר שרקי, להגיב בזעזוע כבד לאירועים הקשים.
כל זאת מגיע יום אחד בלבד לאחר הסרטון המרגש מתחנת הרכבת בירושלים, בו נצפו מפגיני השמאל נגד הרפורמה המשפטית יורדים במדרגות הנעות ומפגיני הימין בעד הרפורמה המשפטית עולים במדרגות הנעות בתחנת הרכבת, כאשר בין הצדדים נרשמו גילויי חיבה מרגשים ולחיצות ידיים שמטרתן להצהיר - למרות המחלוקות אנחנו עדיין עם אחד.

שרקי כתב בציוץ שהעלה בנושא כך: "אתמול סיימנו יום ארוך עם תמונות אופטימיות של ידיים מושטות ברכבת. היום הזה מסתיים עם תיעוד ניפוץ שמשה של רכב ובתוכו משפחה, ירי באויר, ודריסה מכוונת של מפגינים (ותחסכו לי את הדיון על הסימטריה בין האירועים האלימים והמכוערים. כי אין). איזה מחנק בישראל תשפ״ג, יומיים לפני תשעה באב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זו התנהגות המון מוסת. הם נמצאים בתוך שלולית שנאה מטונפת
    עדי 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו התנהגות המון מוסת. הם נמצאים בתוך שלולית שנאה מטונפת וחושבים שיכולים לעשות ולהגיד הכל על מזרחים, דתיים, בחיים לא שמעתי אנשים מרשים לעצמם להגיד כאלה דברים. הפסקתי להגיע לעבודה כי היה מזעזע להקשיב לגזענות ואנטישמיות מפי אנשים בעבודה, העדפתי להתרחק ולא להדבק בשנאה.
    סגור
  • 1.
    לא מסוגל לנקוט עמדה
    אשר 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלו, מר שרקי אתה מסוגל לנקןט עמדה ולגנות בחריפות את הבריונים האלימים והפאשיסטיים של מחאת השמאל? או שאתה מהאו"ם....???
    סגור