תקשורת ומדיה

עורך 'מעריב': "מדובר בדת, הם לא מודעים לכך שיש אנשים שחושבים אחרת"

העורך והעיתונאי הוותיק דורון כהן מספר על תמיכתו במחנה השמאל שהגיעה לנקודת שבר: "הבנתי שהמחנה הנאור לא כל כך נאור. מתנהגים כמו השבט הלבן בדרום אפריקה ומניפים דגלים של מרטין לותר קינג ורוזה פארקס"
מערכת ice |  2
מחאה נגד הרפורמה המשפטית בכביש 1 (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
"תמיד הייתי חלק ממחנה השמאל, והיו כמה אירועים שגרמו לי להבין שאני לא חלק מהחנה הזה יותר", אומר עורך עיתון מעריב, העיתונאי הוותיק דורון כהן. "אחד האירועים שהשפיעו עליי הוא עיתונאי שהיה בטוח בניצחונו של הרצוג בבחירות 2015, ועוד לפני הבחירות כתב כי 'זהו ניצחונם של בני האור על בני החושך', הבנתי שהמחנה הנאור לא כל כך נאור."
בריאיון לעודד הרוש בערוץ הידברות, התייחס לאובססיה של מחנה השמאל לרה"מ נתניהו: "העניין נגד נתניהו הוא לא בגלל המשפט ולא כלום. זה היה מאז ומעולם, לך לארכיון ותראה איך כותבים עליו שהוא אסון אסטרטגי לישראל, והורס את היחסים עם אובמה וכו'. אני חושב שנעשה לנתניהו עוול, אך עם זאת לא חושב שזה טוב שהוא יהיה ראש ממשלה לנצח. זה לא בריא."
למרות זאת, לדבריו הימין גם לא עושה עבודה טובה. "הימין עושה לעצמו יחסי ציבור מאוד רעים. הדבר הראשון שהממשלה הזו היתה צריכה לעשות זה סוג של 'מגנה כרטה', שאנחנו לעולם לא נפגע בציבור החילוני."
עוד אמר כהן על מחנה השמאל כי "אבישי בן חיים צדק. זו באמת הגמוניה שלא מודעת להגמוניותה. הם באמת לא מודעים לכך שיש אנשים שווים להם שחושבים אחרת. המציאות טפחה לנו על הפנים ואז הבנתי שהשמאל זה כת. זה קונספציה שאני תמכתי בה, והפכה לדוֹגמה, ואז הפכה לדת."
כהן המשיך, "אני נגד הדת החילונית הזאת, בדת הדתית לפחות יש הכרה בקטנותו של האדם, שם אין. הם מתנהגים כמו השבט הלבן בדרום אפריקה ומניפים דגלים של מרטין לותר קינג ורוזה פארקס."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא אמיתי
    דוד 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שתמיד היה איש ימין אבל היה לו נוח להציג עצמו בברנז'ה כאיש שמאל. קשה להאמין שאיש שמאל אמיתי היה מחליף את מחנהו ומגלה את האור בימין דווקא בימים קשים אלה, שבהם מוצגת ממשלת הימין מלא-מלא במלוא ערוותה.
    סגור
  • 1.
    האיש חלש מנטלית
    המלך עופר המשיח 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שופט את העולם לפי "מחנה" ימין ו"מחנה" שמאל. במקום לבדוק רעיונות נקודתיים. בקצרה מה התהליך שקורה כאן: אנחנו עדים לשכרון כוח של הקואליציה החרדית-משיחית הראשונה. לא החרדים, ולא המשיחיים הקימו את המדינה, אלא תנועת ההשכלה. מי שחושב שזה מעולה שיש 86.5 אחוזים ללא תעודת בגרות (נכון לשנת 2021). 95.5 אצל הגברים. הרפורמה נועדה לקבע את זה לעולמים. זה לא יעבור. תורה, עבודה, ומעשים טובים למען המולדת.
    סגור