תקשורת ומדיה

התביעה של בעלי הפועל ת"א לשעבר נסגרה: זו הפשרה

התביעה של אמיר כבירי, בעלי הפועל תל אביב לשעבר, נגד העיתונאי רביב שכטר, הגיעה לסיומה, כאשר שכטר יתנצל בפני כבירי במסגרת הסכם הפשרה: "לא אמרתי ואני לא טוען שאמיר כבירי עבר עבירות פליליות. ברור לי שכבירי מתכוון להתמודד ברצינות עם הטענות בבית המשפט ושהוא והצוות המשפטי שלו משוכנעים שיוכיחו שאין בהן דבר. אני כמובן אשמח אם זה מה שיתברר בבית המשפט"
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
כשמונה חודשים חלפו מאז העיתונאי וכתב ספורט 1 לשעבר רביב שכטר הגיש כתב הגנה לתביעה שהגיש נגדו איש העסקים אמיר כבירי, בעליה של הפועל תל אביב לשעבר, ודרש מבית המשפט השלום בתל אביב לדחות את תביעתו על הסף ולחייב אותו בהוצאות המשפט ושכר טרחת עורך הדין, כאשר כעת, יש פסק דין בתביעה המדוברת בהסכם פשרה בין הצדדים, כאשר שכטר יפרסם התנצלות בפני כבירי והתביעה תימחק ללא צו להוצאות פיצויים, בעוד לצד הודעת ההתנצלות, הקטעים המדוברים יוסרו מפרקי הפודקאסט של שכטר, 'צבע אדום' ברדיו 102FM.
נוסח הודעת ההתנצלות אשר סוכמה בין הצדדים: "כמו שאתם בטח זוכרים, אמיר כבירי תבע אותי על דברים שאמרתי פה לגביו. חשוב לי להבהיר - לא אמרתי ואני לא טוען שאמיר כבירי עבר עבירות פליליות. התייחסתי בזמנו לטענות שנכתבו בדו"ח המפרקים ושכבירי מכחיש לחלוטין. למען ההגינות חייבים להגיד שהטענות של המפרקים עדיין לא התררו לגופן בבית המשפט ולכן גם לא הוכחו. אחרי הדברים שאמרתי פה לגביו, כבירי אישית העביר לי מסמכים ואסמכתאות שלדברי עורכי הדין שלו, מפריכים את כל הטענות כלפיו".
"עברתי על כל החומרים שמסרו לי, ברור לי שכבירי מתכוון להתמודד ברצינות עם הטענות בבית המשפט ושהוא והצוות המשפטי שלו משוכנעים שיוכיחו שאין בהן דבר. אני כמובן אשמח אם זה מה שיתברר בבית המשפט. אין לי ספק שכבירי התכוון לתרום להפועל תל אביב. אני מאמין שהמטרות שלו היו טובות ואני בטוח שגם היום, אחרי כל הזמן שעבר והטעם הרע שנשאר מהתקופה ההיא, הוא עדיין אוהד של הקבוצה והוא עדיין חושב איך הוא יכול לעזור למועדון".
כזכור, בכתב ההגנה לפני מספר חודשים, בין הטיעונים הסביר שכטר: "מטרת התביעה היא להפחיד את הנתבע ואחרים על מנת שלא יעזו למתוח ביקורת על התובע, במסגרת ניסיון של התובע 'להלבין' ולהשכיח את התנהלותו הציבורית המפוקפקת והחמורה. התובע ייזכר לעד כמי שפירק את הפועל ת"א".

עוד טען: "הבעת דעה מותרת ולגיטימית, כבירי החליט לנקום בשכטר ולנסות להשתיקו בדרך זו להעביר גם מסר לאחרים בתקשורת:  מי שיזכיר את עברו המפוקפק, מי שימתח עליו ביקורת - ייתבע. תביעה מופרכת מיסודה, תביעת השתקה ברורה, אשר אין בה כל ממש".
עו"ד של שכטר הסביר: "שכטר לא נרתע ואינו מתכוון לשתוק והוא לא ייכנע לבריונות, דין התביעה להדחות. הדברים שפורסמו שיקפו את דעתו של הנתבע ונאמרו בתום לב והם נהנים מהגנות הקבועות בסעיף 15 לחוק איסור לשון הרע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה