תקשורת ומדיה

ניב גלבוע משפיל את השף המוכר: "מה זה? זה מזעזע"

ניב גלבוע נשלח על ידי 'הצינור' ברשת 13 לביקורת פתח בשלוש מהשווארמיות המעניינות ביותר בתל אביב והסביבה, כאשר מי שהובך הוא השף ארז קומורובסקי, כאשר 'שווארמה וייסברג' שלו קיבלה ציון 3 משפיל: "לא ברור בכלל, מנה מעליבה"
מערכת ice |  5
ניב גלבוע (צילום דני בר אודון)
אחרי שיצאו נגד אסם עם מרד הפסטה, נגד דיפלומט וסטארקיסט במרד הטונה וכמו כן, אחרי שפתחו את 'סופר הצינור' במחאה נגד יוקר המחיה ולאחר המתקפה החריפה של גיא לרר נגד הבנקים והריביות 'המעליבות' לטענתו שהם נותנים ללקוחות, 'הצינור' ברשת 13 פתחו חזית נוספת - בגזרת השווארמה, כאשר מי שחטף הכי חזק ממבקר המסעדות ניב גלבוע הוא לא אחר מאשר השף הוותיק ארז קומורובסקי, שקיבל ציון 3 משפיל ל'שווארמה וייסברג' שלו.
הפקת 'הצינור', בראשות גיא לרר, שלחה את מבקר המסעדות ניב גלבוע לשלוש שחקניות בולטות בשוק השווארמה בתל אביב והסביבה, שווארמה 'הזקן' בבני ברק, 'סמי ובניו' ברמת גן, וכמו כן, גם 'שווארמה וייסברג', של השף המוכר והוותיק ארז קומורובסקי ב'שרונה' בתל אביב, כאשר מראש הוצבו הסטנדרטים למנת שווארמה - 130 גרם בשר למנת שווארמה בפיתה ו-200 גרם למנת שווארמה בחמגשית - והתוצאות חשפו את עושק השווארמה הגדול, גם במחירים לעתים, אך בעיקר בכמות הבשר במנה.
עוד לפני שנגיע לכמות הבשר בכל מנה, גלבוע תקף בחריפות את שווארמה וייסברג של השף ארז קומורובסקי כאשר ראה את המנה הקטנה שקיבל בחמגשית: "מה זה הדבר הזה? זה מזעזע, מנה מעליבה, וגם לא ברור מה ניסו לעשות עם הירקות כאן, לא ברור בכלל, אין אפילו לימון".
גלבוע שקל את כמות הבשר בכל אחת מהמנות, כאשר התוצאות חשפו כי בשווארמה 'הזקן', במנה בפיתה (55 שקל) היו 39 גרם בשר בלבד ובמנה בחמגשית (85 שקל) - 79 גרם, פערים של 91 ו-121 גרם בהתאמה מהסטנדרט. בשווארמה וייסברג של שף ארז קומורובסקי במנה בפיתה (48 שקל) היו 52 גרם בשר ובמנה בחמגשית (69 שקל) היו 59 גרם בשר בלבד - פערים של 78 ו-141 גרם בהתאמה. ב'סמי ובניו' המצב היה טוב יותר, כאשר במנה בפיתה, שעולה 48 שקלים, היו 87 גרם בשר, 43 גרם פחות מהסטנדרט, אך במנה בחמגשית, שעולה 80 שקלים, היו 333 גרם בשר, 133 גרם מעל לסטנדרט.
לסיכום, גלבוע דירג את השווארמיות שבחן, כאשר בפסגה, למרות המחיר היקר, הייתה 'סמי ובניו' עם ציון 7 במדד של גלבוע, בעוד שווארמה 'הזקן' קיבלה ציון 5 ובמקום השלישי והאחרון עם ציון 3 משפיל, 'שווארמה וייסברג' של השף המוכר ארז קומורובסקי, שלבטח לא ציפה למפלה כזאת.

כזכור, רק לפני חודש השווארמה החדשה של השף ארז קומורובסקי, שופט משחקי השף לשעבר ברשת 13 הצליחה לשגע את הסועדים עם הפיתה והתבלין הסודי שלה. בשרונה, ממש ליד הבלאדי שיק פתח השף ארז קומרובסקי את שווארמה וייסברג, בהשראת זכרון הילדות בו סבו, יעקב וייסברג לקח אותו לאכול שווארמה בפעם הראשונה כשעוד לא הכיר את המנה.
נדב בורנשטיין, מגיש 'חי בלילה' כתב: "מדובר בסיח ספריבס טלה, אנטריקוט ושפונדרה בתיבול ייחודי ועדין של פלפל שחור. נוסף לשווארמה יש גם את הפיתות הצהובות- פיתות עם כורכום שנאפות במקום. ויש גם סביח, המקום צמוד למסעדת בלאדי שיק, שבה מוגש אוכל ביתי עם הטוויסט של ארז קומרובסקי".
 
אלא, שעוקביו של בורנשטיין לא כל כך התלהבו ותהו: "נו אבל מה הקטע לא לכתוב מחיר? חלאס זה הדבר הכי חשוב במדינה הזאת, איזה פירסום שמזלזל בנו" וגם: "מה מחיר הפיתה עם שוארמה רק מנחש שהוא ממש גבוהה".
אחרים תהו על רמת ההיגיינה במקום: "למה עובדים ומגישים בלי כפפות?בעעעע", ושוב בביקורת על בורנשטיין: "והמחיר? מוזר נדב, מצד אחד אתה מדבר על מסעדות שלוקחות 40 שקל לבקבוק קולה...אבל אתה ממשיך לפרסם את היקרנים האלו. בשביל השם של השף והזיכרון שלו כמה נשלם על פיתה צהובה....?! אני גרה בשוהם. פלאפל עולה 25 שח חצי מנה 17! פסיכי לגמרי. לא ארז קומורובסקי ולא נעליים מיני כדורי פלאפל תנעמי או צנעני".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ארז קומורובסקי
    נ 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניב צודק3
    סגור
  • 2.
    שווארמה
    נור 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא בדיוק הבנתי האם מידות השווארמה הן מידות חובה? מי שהולך לאכול אצל שף מפורסם שישלם בקשר לטעם יהיו הרבה שיגידו שניב גילבוע פלצן ריק מתוכן. ראינו זאת בתוכניות הביקורת שלו , ובתוכנית הבישול בזוגות. אתה מדבר ככ הרבה ולא יודע להכין פסטה. הצורה שבה הוא מדבר מגעילה מלכתחילה , הוא מעליב כדי לפגוע. והעיקר לתוכנית הצינור , מה לכם ולשאוורמה ? לאנשים שיש כסף לגמרי לא איכפת ועניי עמינו מחפשים ירקות ופירות בזבל. חבל תתעשר עם מה שמועיל כמו הלחם חלב וכו.
    סגור
  • שוכחים לשם מה התכנסנו
    איןשם 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והסיבה היא מנת בשר עסיסית ובשפע מי שלא מספק שלא ימכור שף או לא שף
    סגור
  • 1.
    בכלל לא משפיל
    אסף 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמשפיל הוא ארז קומורובסקי עם מיני מנה שמוכר לנו ביוקר אני נמנע מאוכל רחוב, צריך להחרים את האוכל הרחוב, הם לא פותחים כדי להתפרנס אלה להתעשר
    סגור
  • לא משפיל
    נור 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארז קומר סקי ודומיו מצליחים לעשות את היומית שלהם במקום כזה. משפיל כן , מאחר ושמור כמו גלבוע מעביר ביקורת על מה שהוא לא מבין. הטעם שלו שואף לאפס.
    סגור