ויראלי

ניב גלבוע מתקפל: זה הציון שנתן למסעדה שקטל באכזריות

לפני מספר חודשים חטפה מסעדה מאילת "שיא שלילי חדש - המסעדה שגרמה לי לירוק את האוכל" וגרם לסכסוך ענק עימו בברנז'ה, המבקר חזר לעיר הדרומית ונאלץ להתנצל בפני בעלי המקום פעם נוספת כדי ליישר את ההדורים ולעשות ארוחת סולחה. כמה קיבלה הפעם 'המחבוא של אדי'?
מערכת ice |  4
ניב גלבוע (צילום דני בר אודון)
חמישה חודשים חלפו מאז שמבקר המסעדות הפופולארי, ניב גלבוע, קטל את המסעדה הוותיקה באילת 'המחבוא של אדי', וזאת לאחר שאף ירק חלק מהאוכל, וקיבל בתגובה מתקפה מבעלי המסעדה על הביקורת הפוגענית שגם זלזלה בסיפור המשפחתי הכואב.
אמש (ראשון) בעמוד היוטיוב הפופלרי שלי ועוד לפני כן בתכנית 'הצינור' ברשת 13, גלבוע הגיע לביקורת 'סולחה' לכאורה עם אשלי, הבן של אדי, שבתחילה לא ממש שיתף פעולה עם הרעיון, אך התרצה לאחר ששוחח בפרטיות עם גלבוע שהתקפל מהביקורת הראשונה ואמר שהוא "מתנצל שדיבר על המשפחה, זו הייתה טעות".
הפעם אשלי הגיש לו מנות חדשות והודה שבעקבות הביקורת הקודמת עשה גם התאמות. גלבוע שמח ואמר: "אחגוג את הניצחון הקטן", לאחר שקיבל מנות טובות מאוד לדבריו, הוא העלה משמעותית את הציון למסעדה שקטל באכזריות והפעם העניק לה 8.5. השניים לחצו לסיום ידיים ואמרו דברים חמים אחד לשני, בשונה מאוד ממה שקרה אז.
נזכיר: ב-25 בדצמבר 2022 ביקר גלבוע באזור תעשייה באילת במסעדת "המחבוא של אדי" (Eddie's Hideaway), שמאחוריה עבר בעיר הדרומית אך גם עם סיפור אישי כאשר המסעדה נפתחה מחדש לאחר שאחד הבנים שרף את המסעדה, וגלבוע אף עקץ על כך בעקבות אי-שביעות-רצונות מהאוכל שהוגש: "מזכיר לכם שאח אחד שרף את המסעדה, ויש שיאמרו שחבל שהיא קמה מחדש".
מעבר לכמה מנות שלא אהב, התייחס גלבוע גם לאופי המיושן של המנות ושכבר לא מגישים כאלו בישראל ואף מחה על כך, והגולשים הפעם תקפו אותו על טעותו: "לא תמיד צריך לשנות תפריט במיוחד כשיש הצלחה לאוכל במסעדה", כתב אחד שטען שכל פעם שהוא מגיע לאילת הוא נכנס למסעדה, "מאז שאני זוכר את עצמי אנחנו אוכלים במחבוא של אדי. כבר 30 ומשהו שנים שכל דבר שאני מזמין שם. נשאר בדיוק אותו הטעם. זה כמו להגיד למה ללכת לאכול קוסקוס או לפלפל כי זה מיושן", כתב אחר.
מי שעוד הגיב לביקורת הקטלנית של גלבוע שכינה את המסעדה "שיא שלילי חדש - המסעדה שגרמה לי לירוק את האוכל", הוא בנו של אדי - אשלי: "לפני כחודש התארח אצלי במסעדה ניב גלבוע, מאוד שמחתי והתרגשתי לארח אותו. הביקורת שהוא צילם כאן במסעדה הרגישה לי קצת מתנשאת, אכזרית ולא עניינית. אחרי התלבטות גדולה עם עצמי החלטתי להגיב".
אשלי פרסם סרטון בו הוא מסביר את הדברים: "אני בישלתי לך באהבה בזמן שקטלת בצורה אכזרית את המסעדה שלי. אני בעד ביקורת עניינית אבל הביקורת שלך הייתה פוגענית. היה בה רוע". בעלי המסעדה סיפר שאביו, אדי, פתח את המסעדה בשנות ה-70' והייתה מסעדה ייחודית בנוף המקומי וכי הוא ממשיך את דרכו של אביו: "טענת בזלזול שהאוכל שלי כבר עתיק ושאין מקום לאוכל כזה בישראל של היום, אז אני שואל אותך - האם למסעדה של 100ם שנה בצרפת או באיטליה שמתכונים נשמרו בה דורי דורות גם אין מקום?".
בעל המסעדה הוסיף שגם אם חלק מהמנות לא היו לטעמו של גלבוע, "לתת כותרת כזו לסרטון שלך, זו לא ביקורת זה צהוב ובעיקר מעליב", ואף התייחס לעקיצה של גלבוע על הסיפור המשפחתי האישי: "למה אתה מזלזל בסיפור משפחתי כואב? למה זה חשוב לך לספר שאחד האחים שרף את המסעדה? זה כל כך עלוב לגעת בצורה כל מזלזלת בפצע פתוח של המשפחה, הפכת אותנו לשק חבטות כדי לצבור צפיות ו'אותנטיות' עשית לנו שיימינג והיית מאוד אכזרי".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אוכל רחוב
    שמעון 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקומות לא נקיים בפרט מסעדות , צריך להחרים , מלא מחלות !!
    סגור
  • 3.
    ניב לא מגניב
    אזרח טוב 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכניות של ניב חמודות למרות שהוא יותר מקשקש בסנוביות ממבין אמיתי באוכל. השטויות שהוא אומר על אוכל בחו"ל מלמדות שהוא אולי רקרא על המקומות השונים אבל לא בטוח שאכל
    סגור
  • 2.
    צריךלקבוע תקן רישוי לכמות הבשר
    איל 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייב להיות תקן רשמי לכמות הבשר במנה
    סגור
  • 1.
    הכל זיוף אחד גדול.הכל מכור.
    יוסי 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביזיון חתיכת לקק מזוייף התנתקתי ממך לך חפש
    סגור