תקשורת ומדיה

איילה חסון בפדיחת ענק: חשפה את המרואיין בעילום שם

בראיון שערכה עם אחד מבעלי העסקים במרכזי ביג, שהכריזו כי ישבתו ביום שלישי בהתנגדות להצבעה בכנסת על ביטול עילת הסבירות, איילה חסון, מגישת 'שבע' בכאן 11, חשפה בטעות את שמו של המרואיין, שרצה להישאר בעילום שם
מערכת ice |  6
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
ביג לא מפסיקה להסתבך: אחרי שרשת ביג הודיעה אמש (ראשון) כי במידה והחוק לביטול עילת הסבירות יאושר ביום שני הקרוב בקריאה ראשונה בכנסת הרי שכל מתחמי הרשת ייסגרו מיום שלישי הקרוב, השר בן גביר עדכן כי יחרים את רשת הקניונים בעקבות התערבותה החריגה בעניינים פוליטיים, נרשמה פדיחה לא קטנה במהלך שידור התוכנית 'שבע' של איילה חסון בכאן 11, כאשר חשפה, שלא במתכוון כמובן, את שמו של המרואיין בעילום שם.
בשיחה עם ע', בעלים של עסק באחד ממרכזי ביג, אשר מתנגד להשבתת מרכזי ביג, כולל את העסק שלו כמובן, חסון חתמה את השיחה כך תוך שהיא חושפת את שמו של ע': "עמיר, בעלים של עסק בתוך רשת ביג שמתנגד להחלטה של הבעלים או המובילים שם, תודה רבה ששיתפת אותנו".
 
אליו הצטרף גם מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14 ינון מגל כתב במלחמתיות: "במחאה נגד ההפיכה המשטרית והפיכת ישראל לדיקטטורה אפסיק לקנות בביג. לא רק ביום שלישי אלא לצמיתות".
 
אלדד יניב חיזק את דבריו: "ישראל הראשונה לא קונה בביג. או קונה הרבה פחות בביג. חבל שהנהלת ביג שמתפרנסת כל כך יפה מישראל השנייה לא מכירה את הקליינטים שלה. עכשיו היא תכיר. בדיוק כמו שאנג׳ל למדה להכיר.
מלבד רמי לוי, גם רשת עידן 2000 שמוכרת צעצועים הודיעה כי תמשיך למכור במתחמי ביג ולפתוח את הסניף ביום שלישי, מגיש ערוץ 14 בועז גולן כתב: "ביג? Small שמאל! לא מעט עסקים שמים קצוץ על הנהלת ביג"
כזכור, גם ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית תקפה את רשת הקניונים וכתבה בטוויטר: "מה הביג דיל? גם ככה אני מעדיפה קניונים סגורים עם מזגן. וברצינות, ד"ש לפולין שם השקעתם מיליונים ולא עניינה אתכם דיקטטורה. אולי כדאי שתתחבאו כי רואים לכם וזה big no no".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אני מחרים את ביג ואת כל החנויות בשטחי המתחם
    חיפאי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שפוגע בדמוקרטיה ייפגע כלכלית
    סגור
  • 5.
    ביג לא דיל
    מכלוף 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרם בחג למרכזי ''ביג דיל'' למעט הטובים שם..
    סגור
  • 4.
    חיילת של היבי
    צפיו 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תמיד אמרנו שהיא בדיחה עצובה
    סגור
  • 3.
    וולדיגר? אין לה איזה ילד להציק לו ולרדוף אותו? (ל"ת)
    סקרומדון 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    לא קונה יותר בביג
    יגאל 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נוגעים להם בכסף מפחדים
    סגור
  • 1.
    לא שולטת על פיה
    גילי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    היא כל כך גולמנית ולא מתוחכמת
    סגור