תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' מפתיע: "היא מזהה שיש בעיה"

אייל ברקוביץ' המשיך לתקוף את ההתנהלות של מכבי חיפה בחלון ההעברות, ובמקביל, פירגן בגדול לבעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת: "היא זיהתה שיש אילו בעיה במכבי חיפה ובמכבי תל אביב, היא מזהה הזדמנות וקופצת עליה ומחתימה שחקנים. מכבי תל אביב? יהיה שם בלאגן גדול"
מערכת ice |  5
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (צילום מסך: אופירה וברקוביץ', קשת 12)
כדורגלן העבר האגדי ואיש התקשורת, מגיש אופירה וברקוביץ' בימי שישי בקשת 12 ביחד עם אופירה אסייג ממשיך לחמם מנועים לקראת פתיחת עונת 2023/24 בכדורגל הישראלי, כאשר 'עונת המלפפונים' כבר בעיצומה עם חלון ההעברות, אם כי רבות מהקבוצות הגדולות בישראל, ביניהן מכבי חיפה ומכבי תל אביב, פועלות באיטיות בשלב זה, בעוד הפועל באר שבע בונה את הקבוצה לעונה הבאה במרץ.
אייל ברקוביץ׳ התייחס ואמר במהלך שידור בערוץ הספורט: ״אני חושב שאלונה ברקת מזהה שיש איזו בעיה במכבי חיפה ובמכבי תל אביב, היא מזהה הזדמנות וקופצת על ההזדמנות הזאת ומחתימה שחקנים. אני מאוד אוהב את ההחתמה של גיא בדש, אני חושב שהוא שחקן אחר לגמרי מיוג׳ין אנסה, אני אוהב מאוד את ההחתמה הזאת".
על סאגת השוערים במכבי חיפה אמר: "אופיר מרציאנו שוער טוב מאוד, הבעיה שלא שיחק הרבה לאחרונה, אבל מבחינת יכולת, כשהוא היה בשיא שלו הוא שוער מצוין. בואו נגיד כזה דבר, אם מרציאנו היה פנוי היום הוא היה במכבי חיפה, זה פספוס של מכבי חיפה ויש להם הרבה פספוסים לאחרונה״.

שרון פרי שאלה את ברקוביץ': ״אני חוזרת שוב לעניין הזה של איתמר ניצן, האם הוא מתאים לרמה של מכבי חיפה?״. ברקוביץ׳ השיב: ״אני לא חושב שהוא ברמה של ג׳וש כהן, ראינו שג׳וש כהן בשנים של האליפויות הביא הרבה נקודות ולקח הרבה פנדלים, הוא הכריע משחקים והוא בורג חשוב מאוד באליפויות האחרונות. ניית׳ן בקסטר לא חתם למרות שהגיע ונבדק בארץ, הטעות היא שאם כבר עשיתם לו בדיקות רפואיות אז תחתימו אותו ישר״.
על מכבי תל אביב אמר: ״מכבי תל אביב זה סימן שאלה גדול, כרגע זה נראה שהם לא יודעים מה הם עושים, אין עוד שחקן אחד חדש בסגל. שהאוהדים לא יקנו מנויים במצב הזה, מכבי ת״א כרגע לא יודעת לאן היא הולכת. הם לא יכולים לא להחתים שחקנים בחודש הקרוב, אחרת יהיה שם בלאגן, שני הפסדים ויהיה שם בלאגן גדול״.
אז בעוד המאמן ברק בכר עזב, וכמותו עזבו גם כוכבי הקבוצה בעונה החולפת, עומר אצילי ומוחמד אבו פאני, וכאשר השוער אותו סימנו הירוקים של מסאיי דגו, ניית'ן בקסטר האנגלי, אשר שיחק בעונה החולפת בהאל סיטי בהשאלה מצ'לסי, העדיף לחתום בסופו של דבר בבולטון וונדררס מהליגה השלישית באנגליה, מכבי חיפה פתחה את אימוניה, ועל הדרך הוגרלה בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות מול אלופת מלטה, האמרון ספרטנס.
מי שפחות אוהב את ההתנהלות במועדון הירוק מהכרמל הוא שחקן העבר של מכבי חיפה, מגיש אופירה וברקוביץ' בימי שישי בקשת 12 ומגיש 'תוכנית הספורט של ישראל' ברדיו תל אביב (102FM), אייל ברקוביץ', שיצא ב'יציע העיתונות' של ערוץ הספורט במתקפה חריפה נגד המנהל הספורטיבי של הירוקים, גל אלברמן: "פאשלה כזאת כמו של גל אלברמן עם השוערים אני לא זוכר. להישאר ערב פתיחת העונה בלי שוער, לתת את רועי משפתי למכבי תל אביב, להתברבר עם ג'וש כהן, לסכם עם שוער ובסוף הוא מבריז לך? זה לא יכול לקרות למועדון כזה. מכבי חיפה לא יכולה לסכם ולא לחתום כשהוא בארץ".
 
"מה זה הנאיביות הזאת? לדעתי כל ההחלטות של חיפה זה נובע מזה ש'עלה' להם. ברק בכר עזב - נשים מאמן בלי ניסיון, אצילי הלך - נביא את רפאלוב בן ה-38. אבו פאני במקום לתת לו 200 אלף דולר ולהשאיר אותו, אז נותנים לו ללכת. יש שוער כמו ג'וש כהן שהוא גם ישראלי, תן לו כסף ותשאיר אותו. יענקל'ה שחר במיליון דולר היה מצליח להשאיר את אבו פאני, ג'וש כהן ואת ברק בכר. זה ניהול כושל הקיץ במכבי חיפה עד כה לדעתי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מוציא את התסכול שלו על אח שלו
    יניב 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחיפה הוא שרוף מה לעשות אי אפשר היה להשאיר את את אצילי ניצן חתם כשוער שני תפסיק להאשים את אלברמן כי לא לקח את אחיך לנוער שוחר
    סגור
  • 4.
    עמלק.. ופרעו.. צמד הכי שנו בישראל מתי תעופו לנו מהמסך ? (ל"ת)
    אביב 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מכשפה וקאקער...
    שוחר שלום 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    2 פיות ג'ורה. 2 תתי אדם שמשום מה אנשים שמים עליהם בכלל.
    סגור
  • 2.
    עילג ורשעית
    ציפציפ 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אופירע בהמה גסה סוס יאור, אייל עילג טיפש.שני ביריונים גזענים ודוחים.
    סגור
  • 1.
    עולב
    רוני אדום 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חרקוביץ זיין שכל
    סגור