תקשורת ומדיה

עד בפיגוע סירב להתראיין בחדשות 13: "מקדמים סרבנות ופוגעים בצה"ל"

אביעד גדות, עד ראייה בפיגוע המחריד בעלי, סירב להתראיין לחדשות 13: "לא מתראיין למי שמקדם סרבנות ופוגע בצה"ל"
מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך)
פיגוע ירי מחריד אירע אתמול (שלישי) ביישוב עלי שבשומרון. הפיגוע המזעזע אירע בתחנת דלק ובמסעדת "חמוס אליהו" סמוך ליישוב, כאשר שני מחבלים חמושים פתחו בירי מסיבי ורצחו ארבעה בני אדם, בעוד ארבעה נוספים נפצעו באירוע ופונו לבית החולים.
במהלך האירוע, אחד המחבלים נוטרל, כאשר המחבל השני נמלט עם רכב, שעל פי החשד גנב מתחנת הדלק. לאחר מרדף שנמשך לא מעט זמן, כוחות הביטחון הצליחו לנטרל את המחבל השני. 
 
אחד מעדי הראייה בפיגוע המחריד, אביעד גדות, חשף בחשבון הטוויטר שלו כי קיבל הצעה להתראיין בחדשות 13, אך סירב. בציוץ שהעלה הוא הוסיף את שיחת הוואטסאפ בינו ובין אחת מאנשי חדשות 13: "מה נשמע אביעד? זה מחדשות 13", נכתב בהודעה הראשונה.
 עוד הוסיפו: "נשמח לסגור איתך ראיון לתוכנית שלנו שכרגע באוויר על מה שראית בפיגוע הנוראי, יכול לעלות מולנו בזום", גדות השיב: "זה לא אני הייתי שם אלא אחי, אבל מחילה. הוא לא מתראיין למי שמקדם סרבנות ופוגע בצה"ל". בחדשות 13 השיבו לו: "אנחנו רוצים שאתה תדבר", והוא השיב: "תחזרו בכם, תתנצלו בפני עם ישראל וצה"ל ואז נדבר". לסיום, הגיבו לו מחדשות 13: "עמה מה? טוב סגור בכל אופן תודה".
בציוץ שהעלה הוא כתב: "היה לי מאוד קשה להתראיין היום לערוצים שלדעתי פוגעים תודעתית במדינת ישראל וצה"ל. אחי ומשפחתו כמעט נרצחו, אין לי אמון בתקשורת השמאל הקודחת חור בספינה בעוד אויבינו מרימים ראש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גאווה לחדשות 13!
    נפלא, שלא יתראיין! 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדשות 13, תהיו גאים בעובדה שהאיש הזה לא רוצה להתראיין אצלכם. לי, ואני מניח שלרבים כמוני, אין שום עניין לשמוע אותו.
    סגור
  • 1.
    צודק ב100%
    רם 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ערוץ אלג'זירה הישראלי .
    סגור