תקשורת ומדיה

קשת 12 במינוי משמעותי: זה הבכיר החדש שמצטרף להנהלה

שי חייק, שהיה בעבר דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מצטרף לקשת כסמנכ"ל הרגולציה של הקבוצה, ויחליף למעשה את טלי גורן, שעזבה את התפקיד לפני כחודש
מערכת ice |  2
בניין קשת (צילום Magma Images)
שי חייק מצטרף לקשת כסמנכ"ל הרגולציה של הקבוצה, כך נודע היום (רביעי). בעברו מילא חייק (38) שורה של תפקידים בכירים בעולמות הדוברות, האסטרטגיה והממשל, במהלכם צבר ניסיון והכרות מעמיקה עם תהליכי קבלת החלטות בתחומי התקשורת והרגולציה, ואף היה אחד מדובריו של ראש המשלה בנימין נתניהו. בארבע השנים האחרונות כיהן חייק כדובר מפעל הפיס.
כזכור, לפני כחודשיים טלי גורן, סמנכ״ל התקשורת והרגולציה של הקבוצה, הודיעה על סיום תפקידה לטובת הקמת חברת אימפקט במסגרתה תפתח עבור קשת את התחום. בקשת הוחלט לפצל את תפקיד התקשורת והרגולציה, במסגרת זו חייק יהיה אמון על הצד הרגולטורי של הקבוצה.
במהלך העשורים האחרונים, חל שינוי משמעותי באופן שבו עסקים מתייחסים לפעילותם ואחריותם כלפי החברה. שינוי שבא לידי ביטוי בהופעתו של המושג השקעות סביבתיות, חברתיות וממשל (ESG). אחד מהביטויים לכך הוא הנושא של השקעות אימפקט (Impact Investments) לפיו משקיעים יבחנו את השקעותיהם בפרמטרים חברתיים לצד פרמטרים עסקיים. טלי גורן, שסיימה כאמור את עבודתה לפני כחודש, סיימה את תפקידה לטובת לטובת הקמת חברת אימפקט בבעלותה, ומי שמחליף אותה כאמור הוא שי חייק.
שי חייק (צילום: דוברות קשת 12)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סדר עדיפויות!!!!
    אנצי! 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין איך בקשת ובשאר כלי התקשורת לא הופכים יותר חברתיים.כשהם יודעים שיש בעיות במדינה שאפשר ורצוי לדבר עליהם שעות! כדי להשפיע על מדיניות הממשלה שתשנה סדר עדיפויות לגבי הציבור!!!!
    סגור
  • זה מעניין להם ת'תחת (ל"ת)
    שרקן 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור